Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس از نشست مشترک هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و استانداران سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نشست مشترک هیأت رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس ساعت 6 تا 8 صبح امروز برگزار شد و در این جلسه روسای کمیسیون‌ها، اولویت‌های کاری کمیسیون‌هایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه علاوه بر طرح اولویت‌ها، روسای کمیسیون‌ها مسائلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که لازم می‌دانستند در جلسه شورای اقتصادی سران قوا مطرح شود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز به اطلاع رئیس مجلس رساندند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم هماهنگی‌های بین قوا برای اجرایی شدن قوانین مطرح شد و بر این نکته تأکید شد که باید راهکارهایی اندیشیده شود تا بتوان دولت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجاب به اجرای قانون کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: بر همین اساس بنا شد تا نشست مشترکی بین اعضای هیأت رئیس و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با استانداران سراسر کشور برگزار شود که هماهنگی‌ها و پیگیری‌های آن در مورد زمان برگزاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات رئیسه استانداران علیرضا سلیمی نماینده محلات روسای کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی

رییس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی گفت:حدود ۶ ماه است که گزارش نهایی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شده، اما متاسفانه کمیسیون آن را در دستور قرار نمی‌دهد که به صحن ارائه شود.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر رییس هیات تحقیق و تفحص در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی در تذکری مبنی بر در دستورکار قرار نگرفتن گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: حدود ۶ ماه است که گزارش نهایی تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به این کمیسیون ارائه شده، اما متاسفانه کمیسیون آن را در دستور قرار نمی‌دهد که به صحن ارائه شود.

وی ادامه داد: از آنجا که فرصتی تا پایان مجلس یازدهم باقی نمانده است و این گزارش باید پیش از اتمام مجلس قرائت شود از ریاست مجلس خواهش می‌کنم به کمیسیون تذکر دهد تا این گزارش هرچه زودتر در دستور قرار گیرد.

شریعتی با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی با رأی مثبت ۱۲ نفر از ۱۳ عضو هیات تصویب و تائید و به کمیسیون ارائه شده است، تصریح کرد: هم این گزارش و هم دیگر تحقیق و تفحص‌ها به همین ترتیب باید قرائت و تا پایان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ماراتن ریاست در بهارستان