Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کهگیلویه از توزیع ۷۵میلیارد تومان اعتبار در شهرستان خبرداد و گفت: ۱۹۷پروژه در کمیته برنامه‌ریزی تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از توزیع ۷۵میلیارد تومان اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: از این مبلغ ۲۰میلیارد تومان استانی و مابقی از محل اعتبارات نفت، دو سوم توازن و تبصره ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتابک تصریح کرد: ۱۹۷ پروژه در قالب ۵۱ برنامه و ۲۸فصل در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به تصویب رسیده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی کهگیلویه گفت: علاوه بر این اعتبارات ملی برخی پروژه‌ها نیز در نظر گرفته خواهد شدـ

وی تصریح کرد:  مدیران باید بتوانند اعتبارات را جذب کنند و در جهت توسعه شهرستان گام بردارند. 

اتابک مبنای کمیته برنامه‌ریزی برای توزیع اعتبارات را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال۹۹ اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بخشی از پروژه‌ها جز تعهدات تا پایان عمر دولت است بنابراین اهتمام همه دستگاها را می‌طلبد که سال آخر دولت با تلاش مضاعف در خدمتگزاری به مردم تلاش کنند زیرا توفیق دولت توفیق نظام اسلامی است.

اتابک گفت: در حالی که مدیران دستگاهها باید با رایزنی دنبال جذب اعتبارات باشند برخی از مدیران هیچ تلاشی برای پیگیری اعتبارات از ادارات کل ندارند.


انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: اعتبارات کهگیلویه فارس کمیته برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت مستمر بر روند پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ داشته باشند گفت: کارگروه رصد و پایش علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تشکیل می‌شود.

جعفری افزود: حفظ و ارتقای واحد‌های تولیدی موجود، احیا و بازگردان واحد‌های راکد و غیرفعال به چرخه تولید و جذب و سرمایه‌گذاری جدید از اولویت‌های کاری حوزه اقتصادی استان است.


وی گفت: در خصوص پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اولویت نخست ما مبنی بر انتفاع اقتصادی و اشتغال بیشتر مردم در اجرای طرح‌های بالادستی در استان است.


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری افزود: اجرای طرح‌های ملی با هدف سهم اشتغال در خراسان جنوبی در اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی استان است.


جعفری از جذب ۴۹ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: براساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای جلسه آینده کارگروه، جهشی را در جذب اعتبارات تبصره ۱۸ خواهیم داشت که برای هر بانک میزان پرداخت و تعداد طرح‌ها مشخص شده است.


وی با اشاره به تخصیص هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ به استان گفت: احتمالاً اعتبارات ملی تبصره ۱۸ در اردیبهشت ماه شناور خواهد شد لذا باید استان حداکثر بهره‌برداری و جذب را از اعتبارات ملی داشته باشد و کم‌کاری در این زمینه قابل قبول نیست.


جعفری با تأکید بر اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ باید در سرفصل مربوطه جذب و بکارگیری شود افزود: امروز در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان ۶۶ طرح اقتصادی با مبلغ ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بررسی شد.

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی