Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، اعضای هیئت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، حمید نیلی دبیر این جشنواره طی احکامی جداگانه دکتر مهرداد رایانی‎مخصوص، محمود فرهنگ، امیر نصیربیگی،  احسان زیورعالم و مهدی کاموس  را به‌عنوان هیئت ارزیابی متون بخش صحنه‌ای معرفی و منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد رایانی ‌مخصوص نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر کشور، از فعالان تئاتر دفاع مقدس به‌شمار می‌رود و تاکنون آثار متعددی را در این عرصه به‌روی صحنه برده است. وی هم‌ اکنون مدیریت انتشارات نمایش را برعهده دارد.

محمود فرهنگ کارگردان، نویسنده و فعال فرهنگی است که کارگردانی آثار پرمخاطبی چون «خورشید کاروان» و «از خاک تا افلاک» در کارنامه هنری وی دیده می‌شود و در حال حاضر مدیر دفتر نمایش‌های آیینی مرکز هنرهای نمایشی است.

امیر نصیربیگی نویسنده،کارگردان و مدیر فرهنگی است که از جمله سوابق وی می‌توان به مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت و کارگردانی چندین اثر نمایشی اشاره کرد.

احسان زیورعالم منتقد، مترجم، نویسنده، مدرس و روزنامه‌نگار، که از جمله سوابق وی ترجمه چندین اثر هنری  است. همچنین تدریس در مراکز علمی و همکاری با جراید و نشریات تخصصی تئاتری در کارنامه هنری وی دیده می شود.

مهدی کاموس، نویسنده و پژوهشگر حوزۀ ادبیات داستانی و نمایشی است. مدیریت دفتر مطالعات و رصد کالاهای فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و نگارش چندین اثر نمایشی، همچنین رتبه اول و دوم نویسندگی در جشنواره تئاتر فجر و نیز عضویت در شورای عالی تئاتر بسیج، از سوابق وی به‌شمار می‌رود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری به دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره تئاتر مقاومت تئاتر مقاومت هنرهای نمایشی نمایش صحنه ای تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از 5 الی 25 اردیبهشت ماه، ساعت 30/19 در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود. نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند.

 او پیشنهاد داده است که در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری.علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید