Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴۱ قاچاقچی و کشف چهار تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری ‌اظهار داشت: با تلاش موثر مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در 72 ساعت گذشته طی 42 عملیات پلیسی ضمن دستگیری 41 قاچاقچی عمده و خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی: "ناظر یک" هرهفته ارزیابی می‌شود/ سرانجام استفاده از البسه دوربین‌دار پلیس/ دنیا هیچ‌وقت با مواد مخدر به‌عنوان تهدید علیه بشریت مبارزه نکرددبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد: گزارشی از شیوع فراگیر کرونا در بین معتادان نداشته‌ایمبیش از 1.5 تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس استان کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در پی این عملیات‌ها مقدار چهار تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در جنوب شرق کشور کشف شد.

وی اضافه کرد: در این راستا 17 دستگاه انواع خودرو وانت و سواری از سوداگران مرگ توقیف و 6 قبضه سلاح جنگی و 2 قبضه سلاح شکاری به همراه مقادیر زیادی مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/393/ش

R7843/P1377/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار کاشان| ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف و ضبط شد کشف بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان به روایت تصویر بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس استان کرمان کشف شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان تن انواع مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قانونی با قاچاق مواد مخدر، ماموران هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق به کشف ۵۶۶ کیلوگرم شیشه و هروئین در حین ورود به کشور شدند.

وی افزود: این محموله بزرگ مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شده است که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از این کامیون، میزان ۵۱۲ کیلوگرم ماده مخدر و روان گردان از نوع شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: در این بین یک نفر دستگیر و به همراه کامیون و مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

مرز دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی در همجواری با کشور افغانستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه