Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پارسا معین یکی از پزشکان نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان مقابله با ویروس کرونا به فیض شهادت نائل آمد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ دکترحامد پارسا معین از پزشکان اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان گلستان ارتش به ارائه خدمت به هموطنان می پرداخت به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حامد پارسا معین، متخصص جراح عمومی  و از پزشکان اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش بود که در یگان های درمانی آجا از جمله، بیمارستان های امام رضا(ع)، خانواده و گلستان انجام  وظیفه کرد.

وی یکی از پزشکان داوطلب در اقدامات مردم یاری ارتش بود و در حادثه سیل استان لرستان خدمات ارزشمندی را به مردم سیل زده ارائه کرد و پس از شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به ارائه کمک به بیماران کرونایی پرداخت.

دکتر پارسا معین پس از چهار ماه تلاش جهاد گرانه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران کرونا، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در راه خدمت به کشور و مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قرارگاه پدافند هوایی ویروس کرونا آجا | ارتش | ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشتر بخوانید... فرمانده هوانیروز ارتش: به زودی به موشک‌هایی با برد ۲۰ و ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا می‌کنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه پدافند هوایی ویروس کرونا آجا ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ص آجا ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند