Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، دولت رژیم صهیونیستی که همزمان با شیوع گسترده کرونا رفت و آمد و کسب و کار را ممنوع اعلام کرده بود، با فشار ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین ناچار شد رای به گشایش دوباره برخی کسب و کارها بدهد اما خیزش دوباره ویروس و افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان باعث شد برخی محدودیت‌ها بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدتر شدن اوضاع اقتصادی و از دست رفتن هزاران شغل سرانجام مردم را به خیابان‌ها کشاند تا به مدیریت نتانیاهو در مهار کرونا و پیامدهای آن اعتراض کنند.

هزاران نفر از مردم پایتخت اسرائیل در میدان رابین گرد هم آمدند و با دست‌کم ۳۰۰ نیروی پلیس درگیر شدند. بسیاری از مردم شاغل در بخش‌های خصوصی و کسب و کارهای خرد از ناتوانی دولت در تامین بسته‌های مالی کمکی خشمگین هستند و بدون توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت کردن فاصله‌گذاری، صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان می‌رسانند. یکی از سازمان‌دهندگان راهپیمایی اعتراض‌آمیز مدعی شد یک بحران اعتماد عمیق میان مردم و دولت نتانیاهو ایجاد شده است.

معترضان نوشته‌هایی با مضمون «اجازه بدهید نفس بکشیم» در دست داشتند تا یادآور جنبش سیاهان در آمریکا پس از قتل وحشیانه جورج فلوید زیر زانوهای پلیس سفیدپوست مینیاپلیس باشد. اتحادیه‌های دانشجویی هم همراه دیگر مردم به خیابان‌های تل‌آویو آمدند تا فریاد بزنند کرونا آنها را هم از کار و زندگی انداخته است.

روز جمعه ۱۵۰۰ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در سرزمین‌های اشغالی ثبت شد که بیشترین آمار روزانه مبتلایان از زمان ورود ویروس کرونا به مرزهای اسرائیل است. تا شنبه گذشته ۳۷ هزار مبتلا و ۳۵۰ مرگ ناشی از کرونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گزارش شده بود.

کد خبر 530454 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو كروناويروس اسرائیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو كروناويروس اسرائیل سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی

به نوشته یک روزنامه عبری زبان وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل به منظور پاسخ ندادن به حمله ایران به اسرائیل سفر می‌کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل به منظور پاسخ ندادن به حمله ایران به اسرائیل سفر می‌کنند.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!حمایت بی‌چون‌وچرای انگلیس از جنایات اسرائیل در سازمان مللفرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردنداعتراف انگلیس به همکاری با اسرائیل برای مقابله با ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو در موقعیت آچمز
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی
  • سفر وزیر خارجه آلمان به سرزمین‌های اشغالی برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها