Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:56:23 GMT

دستگیری عامل فوت دختر ۶ ساله بروجردی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۱۴۴۱

دستگیری عامل فوت دختر ۶ ساله بروجردی

ایسنا/لرستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس هوشمند شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا شیراوژن امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد دختر بچه‌ای ۶ ساله در محله‌ای از بروجرد ، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس بروجرد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: در تحقیقات شبانه‌روزی انجام شده مشخص شد دختر بچه شش ساله ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت پنج ساعت در کوچه محل زندگی وی رها شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی ضاربان و توقیف خودروی آنان اقدام که راننده به همراه پسر ۱۸ ساله‌اش دستگیر و در بازجویی‌های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسرش اقرار و عنوان کرد: پدرم با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت دختر ۶ ساله توسط پدرم در اثر تصادف صورت گرفته است.

شیراوژن با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور  دستگاه قضا به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی بوده است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگيري بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس پلیس فتای لرستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزار‌هایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرگرد حسین سپه وند با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خرید و فروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن این که سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات بعمل آمده هیچ گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به هیچ عنوان نباید ادعای آن در این خصوص را باور کرد.

سپه وند با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیاندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم آباد شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: خرید و فروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضایی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با اینگونه جرائم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آن‌ها در جریان بگذارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!