Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مشق شب: شوق خواندن» عنوان 4 جلدی از «مجموعه‌ی مهارت محور مشق شب » است که به منظور تقویت درک متن و افزایش مهارت خواندن دانش‌آموزان در انتشارات مدرسه چاپ و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بدون شک خواندن، محور اصلی سواد آموزی و پایه مشترک موفقیت در همه زمینه‌های تحصیلی است و این مساله به قدری اهمیت دارد که مقالات و کتاب‌های متعددی در این زمینه چاپ و در اختیار قرار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه در این فرآیند مسلم است فراهم آوردن زمینه ای برای خواندن است که به آن شوق خواندن می‌گویند.

با این هدف انتشارات مدرسه در مجموعه ۴ جلدی مشق شب: شوق خواندن با گنجاندن داستان‌هایی سلیس نوشته سوسن طاقدیس و پرسش و پاسخ نوشته معصومه نجفی پازوکی و ثریا علی محمد‌زاده و تصاویری از کارشناسان تصویرگر سعی کرده علاوه بر این که شوق خواندن را بیافریند، تقویت تمرکز و دقت خوانداری، ارتقای درک متن، افزایش دانش واژگانی و ایجاد عادت مطالعه را برای کودکان به ارمغان بیاورد.

این مجموعه بهترین نمونه تکلیف منزل برای دانش‌آموزان است که علاوه بر معلمان ، والدین هم می‌توانند از آن استفاده کنند. هر جلد از این مجموعه ۶ داستان دارد در پایان هر داستان پرسش و پاسخ گنجانده شده است. ابتدا دانش‌آموز متن داستان را صامت خوانی می‌کند سپس به سوال‌های آن پاسخ می‌دهد. مطالعه متن و پاسخگویی به سوال‌ها باید پشت سر هم و بدون فاصله باشد.

مجموعه «مشق شب: شوق خواندن» در قطع رحلی و مصور در تمامی فروشگاه‌ها و در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به نشانی https://pakhshmadreseh.ir/در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داستان انتشارات مدرسه مشق شب مجموعه 4 جلدی شوق خواندن مشق شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد