Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بخش مهمی از تصادفات استان ایلام در این نقاط رخ می‌دهند و باید حذف شوند. ایلام-مهران، سرابله-ایلام و ایلام-ایوان از جمله مسیرهای پرتصادف استان به شمار می‌روند.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروژه‌های متعددی در مسیر ایلام-مهران کاهش تصادفات در حال انجام است افزود: در حال حاضر در این محور ارتباطی در مجموع ۳ تونل به طول ۲ هزار متر ساخته شده که حفاری ۱۶۰۰ متر از این تونل‌ها به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همتی‌زاده اظهار کرد: در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم تجمع افراد در مناطق گردشگری، پلیس راه استان با سایر دستگاه‌های امدادی در روزهای پایانی هفته از تردد غیرضروری خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی جلوگیری خواهد کرد و آنها را بازمی‌گرداند.

کد خبر 530433 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حمزه محمدی مقدم، اظهار داشت: امروز 7 فروردین ماه ساعت 17:12 دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله بلافاصله 2 تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه‌راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه 11 مصدوم و یک فوتی داشت، افزود: پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • رشد پدیده «جوان مرگی» در تصادفات جاده‌ای
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله