Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر روابط امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر درباره تبلیغات این شرکت با روی آنتن رفتن از طریق یک جُنگ شبانه گفت: در شرایط فعلی از مسافران دعوت نمی‌کنیم از غارعلیصدر دیدن کنند بلکه اطلاع‌رسانی می‌کنیم که غار فعال است و با بهبود شرایط پذیرای آن‌ها هستیم.

حمید امامی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: تبلیغات انجام شده تأثیری در جذب مسافر برای غار نداشته و با توجه به شرایط کرونایی و اطلاع رسانی پرهیز از سفرهای غیرضروری، مسافران علیصدر هم نسبت به سال‌های قبل کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر درآمد علیصدر منفی است، اظهار کرد: غالب مسافران غارعلیصدر هم استانی‌های ما بوده و معدود مسافران غیربومی هموطنانی‌ هستند که این منطقه مسیر عبوریشان است.

امامی درباره ضبط یک جُنگ شبانه در غار علیصدر توضیح داد: این برنامه در سیاست‌های سازمان صداوسیما با هدف معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه ضبط این برنامه در استان همدان با موج دوم کرونا همراه شد و چون برنامه‌ریزی از قبل توسط صداوسیمای مرکز همدان انجام شده بود برنامه ‌با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو شب گذشته و امشب از غارعلیصدر روی آنتن شبکه ۵ و شبکه استانی همدان می‌رود. 

مدیر روابط امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد: این برنامه هیچ‌گونه تأثیری بر روی افزایش مسافران غار نداشته و معتقدیم تبلیغات و معرفی غارعلیصدر و استان همدان برای شرایط پساکرونایی لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری غار عليصدر شرکت سیاحتی علیصدر کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌

ایسنا/کردستان فرماندار بانه گفت: وجود مراکز و بازارهای خرید کالاهای ارزان، رابطه مستقیم عرضه و تقاضای خدمات، طبیعت سرسبز، توسعه مراکز اقامتی و پذیرایی و مهمان نوازی مردم منطقه از دلایل مقصد محبوب مسافران نوروزی به این شهرستان است.

«احسان درویشی» امروز یکشنبه ۲۵ فروردین در گفت و گو با خبرنگاران، آمار رسمی مسافران نوروزی ثبت شده به این شهرستان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۳ فروردین ماه سال جاری را۵۶۲ هزار و ۸۴۵ نفر عنوان و اظهار کرد: از این تعداد ۱۶۶هزار و۶۰۴ نفر در اقامتگاه های رسمی، غیررسمی و اضطراری بانه اسکان یافته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر اسکان، ۱۲۸هزار و۵۲۳ نفر معادل ۳۳۷ درصد افزایش یافته است.

او با اعلام اینکه ۸۲ درصد از مسافران نوروزی با وجود بازدید و احتمال خرید کالا از بازار، از جاذبه‌های گردشگری بانه بازدید کرده اند، تشریح کرد که بانه شهر توریستی و تجاری کردستان است و این پتانسیل خوبی برای توسعه گردشگری طبیعی و اقتصادی است.

فرماندار بانه با اشاره به نگاه جامع استاندار کردستان در توسعه گردشگری به عنوان مولفه مهم توسعه اقتصاد پایدار در شهرهای استان ادامه داد: در نخستین سفر شهرستانی استاندار در سال جاری به شهرستان بانه، مزیت و پتانسیل های توسعه گردشگری تحلیل و بررسی شد.

درویشی، با این تحلیل که مقوله توریسم در شهربانه ریشه عمیق و طولانی در قالب روابط تاریخی – سیاسی، دیدار سیاحان و انجام مبادلات تجاری دارد، عنوان کرد: امروز مبحث اکوتوریسم به عنوان یک سیاست اقتصادی درآمدزا و قابل سرمایه گذاری به واسطه پتانسیل های منابع طبیعی، فضاهای گردشگری و آثار فرهنگی – تاریخی راهبرد مهم توسعه در جهان است.   

فرماندار بانه با استناد به آمار مسافران نوروزی و غیر نوروزی، این شهرستان را مستعد توسعه گردشگری طبیعی و تجاری دانست و اعلام کرد که شهر بانه با داشتن استعداد در بخش گردشگری و قدرت فراوان جذب مهمان از سراسر ایران، یکی از محورهای اصلی صنعت گردشگری استان است‌ که با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، سیمای این شهر متحول می شود. 

‌درویشی می گوید: در طول سال به ویژه در ایام تعطیل، صدها هزار مسافر از اقصی نقاط ایران از چشم‌اندازهای طبیعی و متنوع و کالاهای لوکس ایرانی و خارجی مراکز تجاری این شهر دیدن و خرید می‌کنند و شمار زیادی از مسافران به دلیل دوری مسافت مقصد از مبدا، ناگزیر در مراکز اقامتی و پذیرایی این شهر ساکن می شوند که این نماد خوبی برای اقتصاد درآمدزای تجاری و توسعه مراکز اقامتی است. 

فرماندار بانه با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ تجارت سنتی در شهر بانه، بر آموزش مبانی اقتصاد نوین و راهکارهای تجارت مدرن  از طریق اتاق اصناف کردستان و شهرستان تاکید کرد و افزود: این شهرستان افزون بر مراکز خرید تجاری به لحاظ صنایع دستی از جمله شالبافی، پستک بافی، گلیم بافی، کلاش بافی، دوخت و تزیین لباس های محلی زبانزد مردم منطقه است.

فرماندار بانه، مجاورت با اقلیم کردستان عراق از طریق مرز رسمی سیرانبند را از دیگر مولفه های مهم این شهرستان برای توسعه گردشگری عنوان کرد و یادآور شد: وجود کوه های سربه فلک کشیده و استوار از جمله آربابا، دوزین، بابوس، جنیره، پیرمراد و گردنه خان، آب و هوای معتدل، جنگل های متنوع و زیبا، چشمه سارهای خود جوش و گوارا، سد مخزنی، مناظر و جلوه های زیبای طبیعی و بازارکالاهای ارزان قیمت، شهر بانه را به مکانی زیبا و دیدنی برای گردشگران و مسافران تبدیل کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی به یکدیگر با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • بانه شهر توریستی و تجاری کردستان ‌