Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان این‌که همیشه خود را مدیون خانواده‌های شهدا می‌دانیم گفت: ولایت‌مداری و حراست از آرمان‌های انقلاب از ویژگی‌های خانواده شهداست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، امیر دریادار حسین خانزادی در دیدار با خانواده‌ ناواستوار یکم شهید عادل قاسم‌زاده از شهدای حادثه شناور کنارک اظهار داشت: ولایت‌مداری، ایستادگی، حفظ و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ قاطع و دندان‌شکن به دشمنان و یاوه‌گویان از جمله ویژه‌گی‌هایی است که خانواده‌های معظم شهدای معظم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که ما سربازان مدافع وطن همیشه خود را مدیون خانواده‌های شهدا می‌دانیم، افزود: یقیناً از هیچ تلاشی برای پیشرفت فرزندان شهدای نیروی نیروی دریایی و مدافعان وطن دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم شاهد روزی باشیم که فرزندان جای پدران شهید خود را پُر کرده و موجب سربلندی امت و کشور اسلامی‌مان شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به خانواده شهید قاسم‌زاده گفت: بعد از شهادت شهیدان، خانواده‌های شهدا وظیفه و تکلیفی سنگینی را بر دوش می‌کشند و این وظیفه یقیناً اهمیت زیادی دارد، چراکه بایستی با هوشیاری کامل در ادامه راه شهدای گرانقدر قدم بردارند.

گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید شهرکردی ناوچه کنارک / همسرم علاقه عجیبی به امام رضا(ع) داشتخانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و حادثه ناوچه کنارک در استان بوشهر تجلیل شدندفرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید حادثه شناور کنارک در بوشهر دیدار کردتشییع پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم

دریادار خانزادی تاکید کرد: از خانواده‌های شهدا همواره به عنوان الگوی بارز صبر و استقامت یاد می‌شود، والدین وقتی فرزند خود را در راه دفاع از وطن تقدیم می‌کند یعنی صبر و استقامت است.

وی با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا از درجه‌ والا و مقام شامخ در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند، گفت: چشم امید ملت ایران اسلامی به خانواده‌های شهدا دوخته شده است و همه خود را مدیون شهدا و خانواده‌های شهیدان می‌دانند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگی دینی و اسلامی ما آمیخته است، به طوری‌که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت زنان و مردان غیور ایران در حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستیم.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری‌نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در سفری کوتاه به شهرستان اهر با خانواده‌ی ناواستوار یکم شهید عادل قاسم‌زاده از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار کردند.

انتهای پیام /126/ش

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... عیادت سرلشکر موسوی از جانبازان سانحه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش تشییع پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خانواده های شهدا خود را مدیون شناور کنارک ناوچه کنارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل جدید ورزش ایران باید با سیره و منش شهدای ورزشکار آشنا شوند

به گزارش خبرنگار مهر، طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است.

به همین مناسب امروز امروز شنبه اول اردیبهشت جامعه ورزشکار با حضور در بهشت زهرا و گلزار شهدای ورزش، این ضمن بزرگداشت این روز، یاد و خاطره تمام شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی و مهین فرهادی زاد دبیرکل و نایب رییس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی عضو هیات اجرایی، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته و ... حضور داشتند.

قهرمانان امروز، قهرمانان دیروز را بشناسند

مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران هم از افراد حاضر در مراسم امروز بود. او در این مراسم با اشاره به اینکه سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است، گفت: ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را هم به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است. این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است.

وی در مورد هدف از برگزاری این مراسم تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نوع مراسمات این است که قهرمانان امروز با قهرمانان دیروز آشنا شوند، پیوند بخورند و سیره و منش شهدا را به خوبی بشناسند و آن را در زندگی خود جاری کنند.

میرجلیلی تاکید کرد: برای این روز برنامه های زیادی جهت اجرا در سراسر کشور پیش بینی شده است که تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و ... از جمله آنها است.

ورزشی ها تا پای جان در مسیر شهدا هستند

همچنین در این مراسم علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای ورزشکار و به ویژه شهید ابراهیم هادی که اول اردیبهشت سالروز شهادت او به نام «شهدای ورزشکار» نامگذاری شده است را گرامی می داریم، گفت: جامعه ورزش دور هم شدند تا نشان دهند مقام شهدا را همیشه تجلیل می‌کنند.

احدی تاکید کرد: جمعیت خوبی از ورزشی‌ها در این مراسم حاضر بودند و پیمان بستند تا پای جان در مسیر شهدا باشند.

در حاشیه مراسمی که امروز در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل شد.

کد خبر 6083147

دیگر خبرها

  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • مناف هاشمی: افتخارآفرینان اصلی شهدا هستند
  • نسل جدید ورزش ایران باید با سیره و منش شهدای ورزشکار آشنا شوند
  • مراسم روز شهدای ورزشکار برگزار شد