Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سایت‌های پرورش میگو گفت: با توجه به نقش شهرک شیلاتی رودشور ۳۶۰۰ هکتاری در تحقق جهش تولید این پروژه امسال تکمیل و سال آینده وارد چرخه تولید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند مشکلات سایت‌های پرورش میگو در گناوه با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم تولیدی، اشتغال‌زایی و اقتصادی استان بوشهر پرورش آبزیان است اظهار داشت: در این راستا حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به بررسی وضعیت سایت پرورش میگو شیف غربی افزود: این سایت پرورشی دارای مشکلاتی است اما تلاش می‌شود مشکلات این مرکز تولیدی و اشتغال‌زایی برطرف و به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

گراوند با اشاره به شهرک پرورش میگوی شیف به مساحت 4 هزار هکتار خاطرنشان کرد: این مرکز پرورش میگو یکی از بزرگترین شهرک‌های شیلاتی است که برای  توسعه زیرساخت‌های آن حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی با اشاره به پروژه سایت پرورش میگوی "بامداد شیف" خاطرنشان کرد: این سایت به مساحت 870 هکتار کار زیرساخت‌های آن در بخش‌های کانال آبرسانی و برق‌رسانی از سوی بخش خصوصی انجام شده و دولت کمکی در این سایت نداشته و این نشان می‌دهد اگر از مردم دعوت شود می‌توان از ظرفیت‌ها بهتر بهره جست.

استاندار بوشهر با تاکید بر رونق بخشی سایت‌های پرورش میگو با مشارکت مردم بیان کرد: در سال جهش تولید یکی از ظرفیت‌های مهمی که در سواحل استان بوشهر می‌تواند در تحقق این شعار نقش آفرینی کند پرورش آبزیان از جمله میگو است.

گراوند شهرک شیلاتی رود شور را یکی از پروژه‌های مهم در امر پرورش میگو دانست و افزود: خوشبختانه این شهرک دارای 3هزار و 600 هکتار و یکی از شهرک‌های بزرگ کشور در امر پرورش آبزیان به ویژه میگو است.

وی به توسعه زیرساخت‌های شهرک شیلاتی رود شور گناوه پرداخت  و  تصریح کرد: این شهرک در سال 1397 واگذاری آن به بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهرآغاز شد و در یکسال گذشته با تلاش بخش خصوصی کارهای مهمی در توسعه زیرساخت‌های آن انجام شده است.

استاندار بوشهر کمک به طرح برق‌رسانی به شهرک شیلاتی رود شور را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با حمایت‌های ویژه، خوش‌بین هستیم که امسال این شهرک شیلاتی تکمیل شود.

گراوند با اشاره به پیشرفت 75 درصد کانال‌های آبرسانی شهرک شیلاتی رود شور گفت: امیدواریم تا اوایل آبان خط موقت برقرسانی و شبکه داخلی آن  انجام شود و سال آینده این  شهرک شیلاتی زیر کشت رود.

زیرساخت‌‌های مورد نیاز شهرک‌های شیلاتی استان بوشهر تامین می‌شود فاز نخست بزرگترین شهرک شیلاتی ایران در استان بوشهر سال آینده وارد مدار تولید می‌شود عملیات اجرایی بزرگترین شهرک شیلاتی نیمه متراکم جنوب کشور آغاز شد

وی با اشاره به اینکه سال آینده شهرک شیلاتی رود شور وارد چرخه تولید می‌شود افزود: این پروژه امسال تکمیل و سال آینده وارد چرخه تولید می‌شود.

گراوند بیان کرد: این مرکز پرورش میگو از نمونه‌های جهش تولید در استان بوشهر است که راه اندازی آن می‌توان شاهد افزایش تولید، ایجاد شغل و استفاده بهتر از دریا بود.

استاندار بوشهر با تاکید بر کمک مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در  تکمیل زیرساخت‌های شهرک شیلاتی رود شور افزود: ان‌شالله مسئولان اداره‌ها کمک کنند که مانعی پیش ‌روی این طرح قرار نگیرد  تا بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد چرخه تولید و فعالیت شود.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... یک میلیارد قطعه بچه میگو در ۲۷۰۰ استخر پرورشی استان بوشهر ذخیره‌سازی شد کیت تشخیص بیماری "لکه سفید" میگو در استان بوشهر ساخته و رونمایی می‌شود گشت‌های تحقیقاتی تعیین زمان صید میگو در ۳۰ ایستگاه دریایی استان بوشهر آغاز می‌شود‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه زیرساخت وارد چرخه تولید استاندار بوشهر تولید می شود استان بوشهر پرورش میگو سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد

محمدهادی رستمیان در بازدید از پروژه‌های راهداری در استان بوشهر اظهار داشت: توسعه طرح‌های راه سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

وی، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال ماقبل آن بیش از ۲دو برابر افزایش یافته است.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه سازی استان بوشهر توسعه یافته است.

 وی با بیان اینکه ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، گفت: میانگین برخورداری راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و این رقم در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه سال قبل طرح‌های مهم راه سازی در روستا‌های بالای ۵۰ خانوار اجرا تکمیل شد، افزود: اکنون همه روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر دارای راه مناسب هستند و امسال اولویت تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است. اکنون طرح‌های راه سازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر درحال اجراست که با تکمیل آنها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ پروژه راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود و سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • واکسیناسیون رایگان یک میلیون و ۳۷۵ هزار راس دام روستایی و عشایری
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان
  • معدوم کردن ۲.۲ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوشهر
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر