Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی قرارداد گازی ایران و ترکمنستان در کمیسیون متبوع خود با حضور کارشناسانی از وزارت نفت خبر داد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، عبدالکریم جمیری به نشست عصر روز یکشنبه (۲۲ تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس که با موضوع بررسی قرارداد گازی ایران و ترکمنستان برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این نشست با حضور کارشناسان پیشین و کنونی وزارت نفت، قرارداد گازی ایران و ترکمنستان بررسی و هر یک از اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کارشناسان وزارت نفت در این نشست عنوان کردند که اقدام‌های بسیاری برای حل‌وفصل این موضوع انجام شده است.

 

بیژن زنگنه، وزیر نفت چندی پیش درباره قرارداد گازی میان ایران و ترکمنستان گفت: حکم داوری در پرونده گازی شرکت‌های ملی گاز ایران و ترکمن‌گاز، هیچ جریمه یا خسارتی را متوجه شرکت ملی گاز نکرده و تنها حکم پرداخت بدهی ایران به ترکمنستان صادر شده که نتیجه دور از انتظاری نبوده است.

برچسب هامجلس شورای اسلامی وزارت نفت

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت نفت آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو قرارداد گازی ایران و ترکمنستان وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می‌رود + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دستور کار اعضای این کمیسیون طی بررسی ردیف های لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با حضور وزرا و مسئولان مربوط است.

وی همچنین گفت: در روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس میزبان آقای امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه است که قرار است تحولات منطقه با حضور وزیر امورخارجه و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستورکار بعدی این کمیسیون بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه است.

گفتنی است طی هفته های اخیر سطح تنش در منطقه غرب آسیا با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بالا گرفته است که همین امر سبب شده است مقامات کشورمان صحبت از انتقام از این حرکت تروریستی اسرائیل داشته باشند.

کد خبر 843781 منبع: تسنیم برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جداول مرتبط با حوزه انرژی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون انرژی اصلاح می‌شوند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است
  • نقش رئیس مجلس در تعامل با نمایندگان باید سازنده باشد
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد
  • فردا؛ آغاز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی تحولات منطقه و طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی
  • وزیر خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود
  • وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی می‌رود + جزئیات