Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صیدلو روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس و توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهانی، اظهار داشت: همه مسئولان و به ویژه مدیران مدارس باید به منظور شروع سال تحصیلی، اقدام مؤثری را در موارد گوناگون انجام دهند تا نقش این روز بیادماندنی در ذهن دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی به عنوان یک خاطره خوش باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در گذشته کلیه فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس بر اساس پنج محور اصلی سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تأیید صلاحیت و نظارت و ارزیابی پایه‌ریزی شده بود، افزود: امروز  بنا بر ضرورت و شرایط موجود ناشی از بیماری کووید ۱۹، اضافه شدن چهار کارگروه جدید شامل کارگروه توسعه متوازن شاخه‌ای یا رشته‌ای، کارگروه آموزش مجازی، تولید محتوا و سواد رسانه‌ای، کارگروه سلامت و امور بهداشتی و کارگروه تامین و گسترش فضای مجازی نیز به کارگروه‌های پروژه مهر اضافه شد.

«صیدلو» برنامه‌ریزی و تعیین فعالیت‌های استان در راستای سیاست‌گذاری‌های ستاد مرکزی پروژه مهر و اسنادبالادستی را از محورهای اصلی پروژه مهر دانست و گفت: نظارت بر اجرای بهینه فعالیت‌های پروژه مهر ادارات تابعه و مدارس دولتی و غیردولتی تحت پوشش از دیگر وظایف اصلی شورای پروژه مهر استان است.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه باید با روش‌های نوین برای پاسخگویی به نیازهای روز دانش‌آموزان آمادگی داشته باشند، بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن است امسال مدارس زودتر از مهرماه بازگشایی شود، باید پیش‌بینی لازم در همه زمینه‌ها صورت پذیرد.

با نزدیک شدن به مهرماه، دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به آماده‌سازی مدرسه و بررسی نقاط ضعف و قوت خود در سال قبل اقدام کرده و برای یک سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند؛ همچنین برنامه عملیاتی و برنامه سالانه خود را تدوین و مدرسه را برای ورود دانش‌آموزان آماده می‌کنند که به تمامی این مراحل و مستندات پروژه مهر گفته می‌شود. 

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها پروندهٔ خبری سهم اهالی فرهنگ در مهار کرونا آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: خوب است که نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با تأکید بر اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور شد: مرحوم آیت الله آخوند (ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

کد خبر 6083981

دیگر خبرها

  • طرح الگو کشت به طور جدی دنبال شود/ نگاه دولت به کشاورز ویژه باشد
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • ورزش نابینایان و توان‌یابان مورد توجه قرار گیرد
  • فعالیت ۸۸۰ اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • ورزش نابینایان و توانیابان مورد توجه قرار گیرد
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع
  • افزایش ۳ برابری بودجه شهرداری در زمینه بهسازی و تجهیز مدارس