Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:52:58 GMT

افزایش تصاعدی فوتی‌های کرونا در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۲۷۲

افزایش تصاعدی فوتی‌های کرونا در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان گفت: به علت بی توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در مراکز جمعیتی در حال حاضر شاهد افزایش تصاعدی روند فوتی‌های ناشی از کرونا در استان قزوین هستیم و این روند نگران کننده است.

حبیبی افزود: در روز گذشته تعداد ۵ نفر از شهروندان قزوینی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با روز قبل از آن ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ برابر و در مقایسه با هفته قبل ۵ برابر شده است.

او اضافه کرد: از ابتدای شروع ویروس کرونا در استان تاکنون ۳۲۵ نفر در استان جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا در استان گفت: در حال حاضر ۲۳۹ نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تعداد ۲۱ نفر از آن‌ها در وضعیت بدحال و نگران کننده قر ار دارند.

حبیبی گفت: بی توجهی همشهریان بویژه در هنگام خرید از بازار و حضور بانوان در مراکز پر جمعیت، جمعیت متراکم در تالار‌های پذیرایی، و بی توجهی به رعایت اصول بهداشتی در شبکه حمل و نقل عمومی از دلایل اصلی افزایش ابتلا به ویروس در روز‌های اخیر است.

او از شهرو ندان خواست خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند و با توجه جدی به رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

حبیبی تصریح کرد: شرایط استان متزلزل و روبه بحران است و اگر مردم رعایت نکنند مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی فاصله گذاری اجتماعی کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روند افزایش دما در قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: از امروز روند افزایش نسبی دما را در استان پیش‌رو داریم.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی چند روز آینده وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار بوده و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای امروز ۲۶ فروردین ماه، سرعت وزش بادها ملایم‌تر می‌شود و در کانال بادی استان یعنی شهرهایی مانند کوهین، تاکستان و بوئین‌زهرا گاهی وزش بادهای شمالی را خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: به لحاظ دمایی از امروز روند افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • پیش‌بینی روند افزایش دما در قزوین
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • پدر شهید غلامرضا حبیبی آسمانی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در بروجن
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • افزایش ۶.۶ درصد فوتی تصادفات در شهر تهران
  • افزایش ۱۵ هزار تنی تولید تخم‌مرغ در قزوین