Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به لزوم خروج صنوف آلاینده صوتی از داخل شهر بیرجند گفت: صاحبان صنوف در مهلت تعیین‌شده نسبت به تشکیل پرونده و اخذ پروانه اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سال‌هاست ساکنان برخی از اهالی خیابان‌های شهر بیرجند از جمله خیابان عدل، بهشتی، رجایی و جوادیه روز خود را با سر و صدای تعمیرکاران، جوشکاران، صافکاران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آغاز می‌کنند.

علاوه بر سر و صداهای مزاحم، آسفالت خیابان نیز به علت تردد زیاد ماشین‌ها و روغن‌هایی که روز زمین ریخته می‌شود حال و روز خوشی ندارد و مردم از حضور این اصناف گلایه دارند.

اما صاحبان این مشاغل نیز از حضورشان در وسط شهر راضی نبوده و می‌گویند سال‌هاست پول دادیم تا در خارج از شهر برای‌مان مکانی مشخص شود اما هنوز هیچ زیرساختی فراهم نشده است.

گویا سال 86 بود که پروژه انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از شهر بیرجند در سایت 86 هکتاری کلید خورد اما بعد از گذشت 13 سال صاحبان مشاغل همچنان منتظر تامین زیرساخت‌ها هستند.

خراسان جنوبی| وعده انتقال صنوف آلاینده بیرجند به 1400 موکول شد/ گلایه شهروندان از تداوم آلودگی صوتیواگذاری زمین برای انتقال صنوف آلاینده ایلام به‌زودی آغاز می‌شودوعده‌ای 11 ساله برای انتقال صنوف آلاینده بیرجند؛ مردم ناراضی و مسئولان در حال پیگیری

خبرگزاری تسنیم در بیرجند در 18 تیرماه گزارشی با عنوان "وعده انتقال صنوف آلاینده بیرجند به 1400 موکول شد" منتشر کرد حال معاون عمرانی استاندار از تعیین مهلت زمان برای اخذ پروانه از سوی اصناف خبر داد.

محدوده سایت 78 هکتاری که هنوز مشکلات زیرساختی آن پا برجاست اما استاندار وعده رفع مشکلات زیرساختی را داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از تعیین مهلت یک ماه به اصناف آلاینده برای ساخت وساز و اخذ پروانه کسب خبر داد و گفت: پیرو بازدید استاندار از شهرک صنوف آلاینده، نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط و نماینده این صنوف برگزار و مقرر شد موانع استقرار صنوف در شهرک صنوف آلاینده پیگیری شود تا در حداقل زمان ممکن شاهد استقرار کسبه و آغاز عملیات ساخت این مجموعه باشیم.

میرجعفریان افزود: مقرر شد صاحبان صنوف در مهلت تعیین‌شده نسبت به تشکیل پرونده و اخذ پروانه اقدام کنند و تداخلات محدودی در بخش زمین این مجموعه کارگاهی وجود دارد که با قول مساعد ادارات کل اوقاف و امور خیریه، منابع طبیعی و آبخیزداری و راه و شهرسازی استان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... کردستان| انتقاد فرماندار بیجار از عدم اجرای ساماندهی صنوف آلاینده ضرب‌العجل شورای شهر بیرجند برای تعیین تکلیف انتقال صنوف آلاینده به خارج شهر خروج صنوف آلاینده از شهر کرمان به شهرک‌های صنفی چندین سال معطل دریافت زمین مانده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال صنوف آلاینده صنوف آلاینده بیرجند شهر بیرجند اخذ پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعیین تکلیف شهرک دام سبک غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال، گفت: این شهرک به مساحت ۴۰ هکتار با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار رأس دام احداث می‌شود. - اخبار استانها -

دلشاد جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به احداث شهرک دامپروری غرب شهرکرد اظهار داشت: نشست تعیین تکلیف شهرک دامپروری منطقه غرب شهرکرد با حضور مسئولان مربوطه و حضور بیش از 150 نفر از متقاضیان منطقه سه‌گانه غرب شهرکرد در مسجد اعظم اشکفتک برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست در جهت رفع ابهامات و شروع زیرساخت‌ها و شرایط اهلیت سنجی و مراحل فراخوان شهرک دامپروری دام سبک تشکیل شد، ادامه داد: شهرک دام غرب شهرکرد به مساحت 40 هکتار به تعداد حدود 180 واحد با ظرفیت بیش از 20 هزار رأس دام احداث می‌شود. در این نشست مقرر شد هیئت امناء مربوطه پیگیری‌های لازم را در جهت سرعت عمل  استعلامات تکمیلی در ماه‌های آتی به عمل آورد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: شهرک مذکور بعد از 18 سال در دولت سیزدهم در تداوم توسعه 43 شهرک دامپروری در استان  به سرانجام خواهد رسید.

جهانبخشی به مزایای احداث شهرک دامپروری در غرب شهرکرد اشاره کرد و گفت: علاوه بر تجمیع دام‌های پراکنده از محل سکونت مردم و کاهش اعتراضات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، زمینه اشتغال بیش از 700 نفر در راستای شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با تشکیل تعاونی‌ها در بخش شهرک دامپروری در نیمه‌ اول سال تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ حلقه چاه بدون پروانه در مازندران تعیین تکلیف شد
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • اولتیماتوم دولت برای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌ها
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا