Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دستگاه «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان صیاد گرگان از چرخه خدمت خارج شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مراجعه بالای بیماران، دستگاه سی‌تی‌اسکن صیاد از چهار هفته گذشته خراب شده و در حال تعمیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمام شهرهای استان قرمز است و این وضعیت‌ها شکننده است و با یک یا دو مریض وضعیت شهرها تغییر می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت شناور است و تصمیمات هم شناور می‌شود و احساسم این است ستاد ملی هم حتی برای تصمیم‌گیری‌ها به مشکل خورده است.
فاضل در پاسخ به انتقاد عدم رعایت پروتکل بهداشتی در مطب پزشکان گفت: بله قبول دارم متاسفانه در بسیاری از مطب پزشکان این موضوع رعایت نمی‌شود ولی باید قبول کنیم کنترل این موضوع مشکل است.
وی گفت: متاسفانه عدم وجود برخی زیرساخت‌ها کار را برای ما هم مشکل کرده است و ما هم به مردم حق می‌دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با نقد در‌ خصوص عدم اجرای مصوبات، گفت: ما یک قدرت اجرایی محدودی داریم و باقی دستگاه‌ها هم وارد عرصه شوند و‌ متاسفانه تناقض در اقدامات ما را هم دچار مشکل کرده است.

فاضل گفت: مسوولیت نظارت بر اقدامات ستاد مقابله با کرونا در درجه اول با دستگاه متولی قشری است که محدودیت برای آن مصوب شده و در ادامه بهداشت، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و اداره تعزیرات حکومتی اقدامات و نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد.
وی تاکید کرد: در ۱۰ روز گذشته شبانه‌روزی درگیر مشکل تامین اکسیژن هستیم و چالش شدیدی در این حوزه هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره عید سعید قربان تصریح کرد: برای عید سعید قربان هفته آینده پروتکل تعیین خواهد شد اما هر کاری کنیم مردم باید خودشان هم رعایت کنند.
فاضل درباره احداث بیمارستان صحرایی متذکر شد: ما تجربه خوبی از بیمارستان صحرایی یا نقاهتگاه موقت نداشته‌ایم و با چالش‌های مختلفی روبرو بوده‌ایم و با وجود درخواست احداث بیمارستان صحرایی از سپاه در گنبدکاووس اما معتقدم بیمارستان صحرایی آن هم با تعداد تخت کم کمکی به ما نخواهد کرد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان گرگان سی تی اسکن دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند

مرجع تقلید شیعیان گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مساله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده اند، نتوانند به حج مشرف شوند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانسته و بیان کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد. وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد. آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج ابراز کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند. وی فلسفه حضور بعثه های مراجع در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و اظهار کرد: چنانچه بعثه های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود. این مرجع تقلید با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها تاکید کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند. گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید