Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی محمدی را به عنوان «رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت» منصوب کرد که در متن حکم سید عباس صالحی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجربه و تخصص در اجرای الحاق ماده واحده مصوبه ضوابط تأسیس مراکز، مؤسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و نظارت بر فعالیت آنها، موضوع مصوبه شماره 2654/د‌ش مورخ 1382/5/12 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم، به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به اهمیت برگزاری این انتخابات، انتظار می‌رود معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات ستادی و استانی جنابعالی را در انجام این مأموریت مهم یاری نمایند.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری زیر مجموعه‌های این وزارتخانه در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

انتخابات اعضای هیأت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در سوم مردادماه 1399 در سراسر ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تبلیغات اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد قرآن بیشتر بخوانید... آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به تعویق افتاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد قرآن سازمان تبلیغات اسلامی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد قرآن کریم فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات