Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  منصور غلامی در افتتاحیه جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاهها، پژوهشگاهها وپارکهای علم و فناوری که امروز در وزارت علوم در حال برگزاری است در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص قرارداد دو طرفه ایران و چین گفت: به عنوان فردی که در دولت هستم می گویم این سند همکاری بین ایران با جمهوری خلق چین هنوز امضا نشده است در واقع یک سند پیشنهادی است و موارد در دولت به عنوان مجری و بخش اجرایی کشور مطرح شده است و در جمع بندی به عنوان یک سند مناسب مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این که یک طرف همکاری این سند جمهوری خلق چین است، بنابراین آنها نیز باید این سند را از منظر خود ببینند و اگر هر دو طرف همکاری کننده این سند را تایید کردند سند باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وزیر علوم با تاکید بر این که هنوز هیچ اتفاقی در خصوص سند همکاری بین دو کشور ایران و خلق چین نیفتاده است تاکید کرد: کسانی که روی این سند تبلیغات منفی می‌کنند، مطمئن باشیم که اغراض خاصی را دنبال می کنند چرا که تشخیص این که این سند درحال حاضر اجرایی است یا نه کار دشواری نیست.

وزیر علوم تاکید کرد: کسانی که نیت خیری در خصوص سند همکاری بین دو کشور ایران و چین دارند توجه داشته باشند که  حفظ منافع و مصالح جمهوری اسلامی ایران برای مسئولین ارشد مهم است و کسانی هم که با نگاهی مغرضانه به این موضوع می پردازند بدانند که مردم ما افرادی متمدن و متدینی هستند و تحت تاثیر این تبلیغات مقطعی و منفی قرار نخواهند گرفت.

 

اخبار مرتبط انگیزه‌های اساسی ایران و چین برای امضای سند همکاری 25 ساله درخواست ضرغامی برای شفاف سازی در خصوص قرارداد ایران با چین قرارداد 25‌ساله ایران و چین؛ ایران‌ستیزی پشت سپر چین‌هراسی توضیح دستیار رییس مجلس در امور بین الملل در خصوص سند راهبردی ایران و چین واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره سند 25 ساله

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا منصور غلامی سند همکاری ایران و چین سند 25 ساله سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران و چین سند همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد

به گزارش قدس آنلاین، ژنرال‌«سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند