Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:56:28 GMT

اجرای پروژه آسفالت خیابان اصلی روانسر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۶۷۲

اجرای پروژه آسفالت خیابان اصلی روانسر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امید مجیدی شهردار روانسر گفت: پروژه آسفالت خیابان اصلی روانسر با سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون اعتبار از خیابان اصلی حدفاصل میدان شهدا تا سراب روانسر بهسازی و آسفالت می‌شود.

او از اختصاص ۲ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای آسفالت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع از خیابان شهید عبدالکریم محمدی اختصاص خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار روانسر افزود: با هدف بهبود عبور و مرور، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل درون شهری و خدمات رسانی به شهروندان این معابر آسفالت و بهسازی شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پروژه عمرانی اعتبارات عمرانی آسفالت جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف عمرانی برای سال‌جاری، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ابهر براساس بودجه و برنامه‌ای که توسط شورای اسلامی و شهرداری تدوین شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ورودی شهر ابهر با خاک‌برداری پی ورودی این شهر، ادامه داد: برای این پروژه که انجام آن یکی از مطالبات شهروندان بود در فاز اول دو نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر توضیح داد: همزمان با آغاز این پروژه، شروع پروژه‌هایی از قبیل جدول‌گذاری پیور و سایر پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با توضیح اینکه همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود، متذکر شد: این پروژه‌ها در جهت بهبود و آسایش شهروندان و حل مشکل ترافیکی شهر انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه بازگشایی معابر در داخل ابهر نیز آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این پروژه‌ها شهری آباد پرطروات و با نشاط برای مردم باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)