Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:11:11 GMT

یورگن کلوپ در رویای هدایت مانشافت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۷۰۰

یورگن کلوپ در رویای هدایت مانشافت

بیلد از تمایل شدید سرمربی تیم فوتبال لیورپول برای جانشینی یواخیم لوو خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت بیلد، یورگن کلوپ سرمربی ۵۳ ساله لیورپول دو قهرمانی در بوندسلیگا، یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد.

نشریه بیلد آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد یورگن کلوپ تمایل خود را برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرده و اتحادیه فوتبال آلمان در حال نهایی کردن جزئیات همکاری با این مربی ۵۳ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد یورو ۲۰۲۰ که به دلیل شیوع کرونا قرار است تابستان آینده برگزار شود، صرف نظر از هر نتیجه برای آلمان، آخرین حضور یواخیم لوو روی نیمکت ژرمن‌هاست و یورگن کلوپ احتمالا بعد از پایان فصل آینده لیگ برتر انگلیس هدایت آلمان را عهده‌دار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم ملی فوتبال آلمان یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر، بازیکن بایرن مونیخ بین سال های 2002 تا 2015، به شدت از دوران مربیگری پپ گواردیولا در تیم باواریایی از 2013 تا 2016 انتقاد کرد.

شواینی در سال 2015 بایرن را به مقصد منچستریونایتد لوئیس فان خال ترک کرد، در حالی که پپ سرمربی مونیخی ها بود. او معتقد است که اعتماد به سبک گواردیولا در آلمان اشتباه بود.

شواینی به پاکست گری نویل گفت: «زمانی که پپ گواردیولا به بایرن آمد، سبکی از فوتبال داشت که باورنکردنی بود. ایده هایی که او به بازیکنان قبل و نیز در طول بازی می دهد، شگفت انگیز است. اما اتفاقی که افتاد این است که بسیاری از باشگاه های دیگر و حتی در تیم ملی آلمان، سعی کردند از او کپی کنند».

ستاره سابق آلمان ادامه داد: «ما DNA خود را کاملاً فراموش کردیم چون به سبک پپ اعتماد زیادی داشتیم و می توانم بگویم که این یک اشتباه کوچک برای فوتبال آلمان بود. من همیشه گفته ام که پپ در بارسلونا پرورش یافت و در آنجا 11 ستاره در زمین داشت و یک دوره باشکوه مثل فیلم سنمایی رقم زد. اما او سعی کرد همان فیلم را در بایرن و منچسترسیتی بسازد و گاهی اوقات اگر بازیگران تغییر کنند، کار سخت می شود. من فکر می‌کنم پپ گواردیولا در دوران حضورش در مونیخ و همچنین در اولین سال‌های حضورش در منچسترسیتی چیزهای زیادی یاد گرفت و متوجه شد که برای بردن لیگ قهرمانان اروپا باید در دفاع قوی‌تر باشد.»

شواین اشتایگر در پایان گفت: «وقتی پپ گواردیولا به بایرن مونیخ آمد، همه معتقد بودند که ما باید چنین فوتبالی را با پاس های کوتاه بازی کنیم و در نهایت ارزش هایمان را از دست دادیم. فکر می‌کنم کشورهای دیگر همیشه ما را یک تیم جنگنده می‌دانستند که تا آخر می دوید و مبارزه می کرد. من فکر می کنم که ما این فضیلت را در طول هفت یا هشت سال گذشته از دست داده ایم زیرا به سادگی آن را فراموش کرده ایم. ما بیشتر روی پاسکاری های مداوم و فوتبال زیبا متمرکز بوده‌ایم.»

لازم به ذکر است که پپ در سه فصل حضورش در بایرن مونیخ، 3 قهرمانی بوندسلیگا، 2 جام حذفی آلمان، 1 جام باشگاه های جهان و 1 سوپر جام اروپا را برد.

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا