Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنیاد عفاف و حجاب اقدامات انجام شده در حوزه حجاب و عفاف را از مسئولان دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک هفته حجاب و عفاف اظهار داشت: بنیاد عفاف و حجاب از چندسال گذشته در کشور تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی بنیاد عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: برای پیشبرد اهداف و کارها از ظرفیت بانوانی که در حوزه کارهای فرهنگی، عفاف و حجاب فعالیت داشته، استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ادارات مختلفی در حوزه حجاب و عفاف از سالیان گذشته در این حوزه فعالیت داشته و در طول هفته اخیر نیز 30 برنامه فرهنگی در سطح استان انجام شده است.

بنیاد عفاف و حجاب در کردستان راه‌اندازی می‌شودترویج فرهنگ عفاف و حجاب مستلزم استفاده از خلاقیت‌های فرهنگی است

وی افزود: بنیاد عفاف و حجاب به‌دنبال ایجاد تشکیلات جدید در استان نیست بلکه ادامه‌دهنده فعالیت‌های دستگاه‌هایی همچون ارشاد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات اسلامی در کردستان بوده و از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه بنیاد عفاف و حجاب اقدامات انجام شده در این حوزه را از مسئولان دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کند، اظهار کرد: علاوه‌بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان، در زمینه‌ اجرایی نیز به نهادهای متولی امر حجاب و عفاف در کردستان کمک خواهیم کرد.

معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: برگزاری مسابقه پیامکی با همکاری مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و صدا و سیما و تجلیل از نفرات برتر، اعمال تخفیف 20 درصدی در محصولات عفاف و حجاب، تبلیغات محیطی، ضبط سخنرانی‌های کوتاه از روحانیون تشیع و تسنن و پخش در فضای مجازی، تجلیل از بانوان محجبه و فعالان فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه ورکشاپ و کاریکاتو با موضوع حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های بنیاد در کردستان است.

انتهای پیام/486/ی

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... آیا حجاب محافظ است؟ / پاسخ محققان دانشگاه "آنگلیا راسکین" انگلیس اسنادی از مسجد گوهرشاد و کشف حجاب در فرهنگ‌سرای سرو "دست‌خط خدا" از کجا آمد؟/ کار راهبردی تلویزیون برای حجاب و عفاف + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه بنیاد عفاف و حجاب حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند