Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون فنی و عمران شهرداری منطقه2 گفت: به منظور زیباسازی مناظر شهری و تثبیت ترانشه های خالی 2500 متر مکعب دیواره سنگی بر بدنه معابر منطقه2 احداث شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، محمد رضاکرمی، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ویژگی جغرافیایی منطقه و شیب معابر این طرح با هدف مقاوم سازی ترانشه های معابر، جلوگیری از احتمال خطر سقوط ساختمان های مجاور گذرها، مقاوم سازی دیوارهای موجود و بهسازی و جلوگیری از حوادث انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این طرح در خیابان فرحزادی –پل آبشار که نیاز به بهسازی و مقاوم سازی داشت با احداث دیوار سنگی انجام شد
او ادامه داد: با توجه به بافت کوهستانی شیب زمین، امکان ریزش خاک، رانش ساختمان ها و مقاوم نبودن خاک، احداث دیوار سنگی از جمله مهمترین اقدامات عمرانی در راستای بهسازی معابر است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 در پایان افزود: این طرح ها در کنار ساماندهی و زیباسازی ترانشه های مجاور عمومی موجب کاهش آلودگی صوتی، ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم از افتتاح یک زیرگذر خدماتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: احداث پله فرار تونل غدیر سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

محمدحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۲ به دنبال تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی در بلوار محتشم کاشانی بود که قسمت عمده پروژه اجرایی شده است و در سال جدید نیز تکمیل می‌شود.

وی افزود: تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی بیست متری جنب اداره پست و احداث کانال و جدول گذاری کوچه ۵۲ خیابان شهید اسد پور در بلوار ۱۵ خرداد از دیگر پروژه‌های منطقه در حوزه پیشگیری از آب‌گرفتگی بود که انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه ایمن سازی تونل غدیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی احداث سه پله فرار در این تونل انجام شده که برای یک مورد عقد قرارداد انجام شده است و سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: احداث زیرگذرهای خدماتی بلوار پیامبر اعظم (ص) که از تأکیدهای شهردار بود را از سال گذشته آغاز کردیم. این زیرگذرها دارای چند چشمه سرویس بهداشتی است که در مناسبت‌ها می‌تواند مورد استفاده زائران قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این زیرگذرها در محدوده منطقه یک و دیگری در محدوده منطقه پنج شهرداری قم است، گفت: سال ۱۴۰۲ خاکبرداری این زیرگذر انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه این زیرگذر در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در بودجه شهرداری منطقه یک، ۱۵ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است.

کد خبر 744835

دیگر خبرها

  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان