Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با توجه به مرزی بودن شهرستان قصرشیرین از قبل مهاجرینی به این شهر حضور پیدا کردند و در حاشیه شهر مستقر شده اند و این محلات را تشکیل دادند.

او گفت : در جریان زلزله آبان ماه سال ۹۶؛ پیرو سفر مقام معظم رهبری و استفاده از فرصت‌های ایجاد شده برای جذب تسهیلات لازم از این حادثه کار تعیین تکلیف محلات بلوکی حاشیه نشین قصرشیرین در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به در یک هم افزایی خوب با اداره راه و شهرسازی و استانداری هم اکنون شرایط و بستر لازم برای واگذاری ۱۷۶ واحد در محله قصرجدید فراهم شده است.

تاتار افزود: مالکان این واحد‌ها باید برای پیگیری امورات خود به مسکن و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار قصرشیرین از ارائه تسیهلات مقاوم سازی به این واحد‌ها خبر داد و گفت: تعیین تکلیف واحد‌های حاشیه نشین و معروف به بلوکی‌ها کار بسیار بزرگی است که با حمایت‌های استاندار محترم و تلاش‌های فرمانداری و مسکن و شهر سازی در حال انجام است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه حاشیه نشینی حاشیه شهر بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟