Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@20:01:53 GMT

چرا باید از پیک موتوری اسنپ استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۲۹۸۰

چرا باید از پیک موتوری اسنپ استفاده کنیم؟

آفتاب‌‌نیوز :

پیک موتوری یکی از راه‌های جابه‌جایی سریع بسته در شهر‌های پرترافیک است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. به وسیله پیک موتوری اسنپ در شهر‌های تهران، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، قم، شیراز، کرمان، یزد و اهواز می‌توانید به سرعت بسته‌های خود را به مقصد برسانید. در ادامه می‌توانید با مزایای اسنپ باکس بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. سرعت حرف اول را می‌زند!

اگر بگوییم پیک موتوری سریع‌ترین وسیله برای جابه‌جایی بسته در شهر‌های شلوغ است اغراق نکرده‌ایم؛ مگر اینکه تکنولوژی آنقدر پیشرفت کند که پای ارسال بسته هوایی به میان بیاید. تا آن زمان، اما پیک‌های موتوری بهترین راهکار برای کسانی است که سرعت اولویت اصلی آن‌هاست.

۲. امکان درخواست با همان اپلیکیشن اسنپ

برای استفاده از پیک موتوری اسنپ یا اسنپ باکس نیازی به نصب برنامه جدیدی نیست و شما می‌توانید با همان اپلیکیشن اسنپ درخواست خود را ثبت کنید. این روز‌ها که گوشی همراه هر کدام از ما مملو از برنامه‌های متنوع است، سوپراپلیکیشن اسنپ با خدماتی جامع ما را از نصب چندین برنامه بی‌نیاز کرده است.

۳. سهولت در استفاده

درخواست پیک موتوری در اسنپ بسیار آسان است؛ اولین کار آماده کردن بسته است. بعد از آن با مشخص کردن مبدا و مقصد روی نقشه می‌توانید گزینه اسنپ باکس را انتخاب کنید. پس از اینکه درخواست شما توسط یکی از کاربران اسنپ قبول شد می‌توانید با خیال راحت بسته خود را به مقصد برسانید.

۴. امکان پرداخت آنلاین

در دنیای مدرن اسکناس و پول کاغذی به مرور کارکرد خود را از دست می‌دهد. علاوه بر این اسکناس‌ها به خاطر تماس افراد مختلف می‌توانند منشا آلودگی‌های بسیار باشند و توصیه می‌شود که تا جای ممکن از پرداخت آنلاین استفاده کنیم. با استفاده از اسنپ باکس شما می‌توانید هزینه پیک موتوری خود را آنلاین پرداخت کنید. البته امکان پرداخت نقدی هم در نظر گرفته شده است.

۵. پشتیبانی در تمام ساعات شبانه روز

شما می‌توانید برای پیگیری مشکلات سفر و یا پاسخ به سئوالات خود در تمام روز‌های هفته و به صورت شبانه روزی با پشتیانی اسنپ تماس بگیرید.

۶. قیمت‌گذاری منصفانه

سیستم قیمت‌گذاری در اسنپ باکس با توجه به مسافت سفر، زمان درخواست، حجم ترافیک و میزان عرضه و تقاضا متغیر است؛ بنابراین با استفاده از پیک موتوری اسنپ شما در سریع‌ترین زمان و با قیمتی مقرون به صرفه می‌توانید بسته‌های خود را جا به جا کنید.

۷. ثبت بازخورد و امتیازدهی سفر

در پایان سفر شما می‌توانید بر اساس تجربه خود امتیاز سفر را در اپلیکیشن اسنپ ثبت کنید و در کادر نوشتن نظرات اطلاعات تکمیلی را وارد کنید. کارشناسان پشتیبانی اسنپ تمام گزارش‌ها را با دقت مطالعه می‌کنند و بر اساس آن اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیک موتوری اسنپ تبلیغات پیک موتوری اسنپ شما می توانید اسنپ باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای سفر با هواپیما، صرفه‌جویی در زمان است. در دنیای پرتنش و پراسترس امروزی، هواپیما این امکان را به ما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن به مقصدمان برسیم و زمان بیشتری برای لذت بردن از سفر و گشت‌وگذار در مقصد داشته باشیم.

آگاهی در مورد بعضی قوانین و اقدامات ضروری قبل پرواز به ما کمک می‌کند با آرامش بیشتری راهی سفر شویم و در طول پرواز به مشکلی برنخوریم. در این مقاله به برخی از اقداماتی که باید قبل از پرواز انجام شوند پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید!

خرید بلیط هواپیما

بدیهی است که اولین و اصلی ترین قدم برای شروع یک سفر هوایی، خرید بلیط هواپیما است. برای این کار می‌توانید از سایت‌های اینترنتی نظیر سفرمارکت اقدام کنید و در هر ساعت از شبانه‌روز بلیط مناسبی را تهیه کنید. همچنین با مقایسه شرکت‌های هواپیمایی می‌توانید در ساعت و روز مدنظرتان بلیط خریداری کنید. سفر با هواپیما یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌های سفر بین شهرها و کشورهای مختلف است؛ بنابراین لازم است چند روز مانده به تاریخ سفر بلیط خود را تهیه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

پوشیدن لباس و کفش مناسب برای راحتی در هواپیما

بهتر است حین پرواز، به ویژه در سفرهای طولانی و چند ساعته، لباس راحت و مناسب با فصل بپوشید. همچنین کفش‌هایی انتخاب کنید که در فرودگاه و زمان پرواز پاهایتان اذیت نشود. برای احساس راحتی بیشتر در سفرهای طولانی، بهتر است آب کافی بنوشید و با حرکات ساده دست‌ها و پاهایتان را ورزش دهید تا دچار گرفتگی عضلات نشوید و احساس سستی و خستگی نکنید.

زمان حضور در فرودگاه

حالا نوبت آغاز سفر است! توصیه می‌کنیم از چند روز قبل از سفر در مورد این که چطور به فرودگاه بروید تصمیم‌گیری کنید؛ درصورت نیاز می‌توانید از روز قبل تاکسی رزرو کنید. بهتر است برای سفرهای داخلی یک ساعت و برای سفرهای خارجی سه ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. با این کار با خیال راحت می‌توانید به کارهای قبل پروازتان رسیدگی کنید و بدون استرس و اطمینان خاطر منتظر پروازتان باشید. پروازهای خارجی تشریفات زیادتری دارند، بدین جهت هرچه زودتر به فرودگاه بروید، کارهایتان زودتر انجام می‌شود.

بهتر است پیش از ترک خانه به مقصد فرودگاه مطمئن شوید که تمامی مدارک لازم و ضروری را همراه دارید. برای پروازهای داخلی همراه داشتن یک کارت یا مدرک هویتی معتبر کافی است. برای پروازهای خارجی باید پاسپورت و قبض پرداخت عوارض خروج را نیز همراه خود ببرید.

ورود به فرودگاه

در فرودگاه با چند ورودی روبه‌رو خواهید شد که هرکدام شما را به سالن بزرگی می‌رساند، در این قسمت وسایل خود را باید روی تسمه‌نقاله بگذارید و خودتان نیز توسط مأموران فرودگاه، بازرسی بدنی می‌شوید. بعد از عبور از این قسمت باید چمدان را از طرف دیگر بردارید و باید با دقت تابلو اعلانات را بخوانید تا راه خود را به سمت کانترها و گیت‌های صادرکننده‌ی بلیط پیدا کنید.

گرفتن کارت پرواز (چک این)

بعد از اعلام شماره پرواز از سوی پیجرها نوبت به مرحله بعدی می‌رسد که باید از اولین ورودی رد شوید و گیت‌هایی را پیش روی خود خواهید دید. هریک از این گیت‌ها متعلق به یک شرکت هواپیمایی هستند. از روی تابلوی اعلانات می‌توانید از شماره گیت مربوطه مطلع شوید و به سوی پیشخوان موردنظر بروید. حتماً برای پیدا کردن گیت اطلاعاتی نظیر مقصد، شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز را چک کنید. در این قسمت متصدی گیت پاسپورت یا کارت ملی شما را می‌گیرد و با چک کردن مشخصات شما از سیستم خود و بررسی تمامی موارد، کارت پرواز شما را صادر می‌کند.

شرایط بار و اضافه‌بار

برای تحویل بار نیز در همین لحظه باید اقدام کنید، چمدان و وسایل بزرگ‌تر خود را باید به قسمت بار بسپارید و در لحظه دریافت کارت پرواز، برای وسایلتان نیز اتیکت مربوطه را بگیرید. با توجه به اینکه در هنگام پرواز هر نفر موظف است وزن مشخص‌شده را حمل کند، بنابراین متصدی گیت با وزن بار و چمدان‌هایتان متوجه اندازه بودن یا اضافه‌بار خواهد شد. در این صورت باید برای اضافه‌بار حمل شده به بانک موجود در سالن رفته و هزینه اضافی‌تر پرداخت کنید. برای پروازهای داخلی هر نفر اجازه بردن ۲۰ کیلوگرم و برای پروازهای خارجی نیز هر نفر ۳۰ کیلوگرم اجازه حمل بار دارد.

چک پاسپورت و عوارض خروج از کشور

این بخش مخصوص مسافران سفرهای خارجی است. مسافران سفرهای خارجی باید حتماً عوارض خروج از کشور پرداخت کنند. در ضمن پاسپورت شما باید بیش از ۶ ماه اعتبار داشته باشد. هر دو این موارد در گیت فرودگاه بررسی می‌شوند و اگر مشکلی خاصی وجود نداشته باشد، شما اجازه دارید وارد سالن انتظار (ترانزیت) شوید.

سالن انتظار (ترانزیت فرودگاه)

همان‌طور که از اسمش پیداست، در این سالن باید منتظر بمانید تا زمان پروازتان برسد. در این سالن برای مسافران کافی شاپ و امکانات رفاهی در نظر گرفته‌شده است. این انتظار با توجه به شرایط فرودگاه و پرواز ممکن است تا چند ساعت نیز زمان ببرد. در این سالن باید به شماره گیت پرواز دقت کنید تا در زمان اعلام از بلندگوها، مستقیماً به سمت گیت مربوط به پروازتان بروید.

سوارشدن به هواپیما

در آخرین مرحله باید وارد گیت پرواز نهایی شوید و بعد از اینکه مسئولان خطوط هواپیمایی کارت پرواز شما را چک کردند، باید از گیت خروجی به سمت هواپیما بروید. البته برای سوارشدن به هواپیما، اتوبوس‌های فرودگاه آماده ارائه خدمات هستند و مسافران را تا پای هواپیما می‌رسانند. برخی مواقع نیز ممکن است هواپیما در نزدیکی گیت باشد، در این صورت باید وارد تونل متصل به هواپیما شوید و به کمک مهمانداران صندلی خود را در هواپیما پیدا کنید.

اقدامات لازم در داخل هواپیما

در این مرحله وقتی صندلی خود را پیدا کردید، وسایل و ساک دستی که همراه خود داخل هواپیما برده‌اید را می‌توانید داخل محفظه‌های بالای سرتان قرار دهید و مشغول بستن کمربند ایمنی خود شوید. در این حین مهمانداران به مسافران شرایط و موارد لازم در رابطه با پرواز را توضیح می‌دهند. هر لحظه نیز به مهماندار نیاز داشته باشید، با زدن دکمه مربوط به مهماندار می‌توانید وی را صدا کرده و سؤالتان را بپرسید. در نهایت نیز باید منتظر خلبان و شروع پرواز باشید.

سخن آخر

سفر کردن با هواپیما و تجربه پرواز بر فراز آسمان یکی از لحظات ناب برای هر فردی است. در سفر با هواپیما مطمئناً تجربه‌های جالبی کسب خواهید کرد و از تماشای آسمان، ابرها و زمین لذت خواهید برد. در این متن سعی بر آن شد تا اقدامات لازم قبل از پرواز و داخل فرودگاه بیان شود تا بدون داشتن استرس و با آسودگی خاطر و رعایت چندین نکات ساده پرواز خوبی داشته باشید. این نکات ساده و درعین‌حال مهم به شما کمک خواهد کرد تا برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق به خرید بلیط هواپیما شوید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896669

دیگر خبرها

  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت