Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«الکساندریا اوکازیو کورتز»، نماینده دموکرات کنگره آمریکا از شهر نیویورک، روز گذشته (یکشنبه) در مورد افزایش جرائم در این شهر آمریکایی اظهار نظر کرد.

اخبار بین الملل-کورتز دلیل افزایش جرائم در این شهر آمریکایی را عدم توانایی مردم این شهر در پرداخت اجاره بها و نیاز آنها به دزدی از فرو‌شگاه‌ها به منظور تغذیه کردن کودکان‌ خود دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانونگذار آمریکایی در صحبت‌های خود که به شکل ویدئوی در فضای مجازی پخش شده به شرایط نا‌امید‌کننده مردم شهر نیویورک اشاره کرد و گفت: «آیا فکر می‌کنید این (افزایش جرائم) به بیکاری در آمریکا ربط دارد؟ ... شاید این مسئله به این حقیقت ربط پیدا می‌کند که مردم اجاره‌بهای خود را پرداخت نمی‌کنند و می‌ترسند که اجاره خود را پرداخت کنند... آنها باید کودکان خود را تغذیه کنند و احساس می‌کنند که باید چند نان بدزدند یا در غیر این صورت گرسنه خواهند ماند».

وی در ادامه همچنین به کاهش بودجه پلیس شهر نیویورک اشاره کرد و گفت: «حتی با وجود تغییرات مربوط به بودجه که در شورای شهر نیویورک پیشنهاد داده شد، بودجه اداره پلیس این شهر کاهش نیافته است. ۱- آنها (این تغییرات) به طور کامل تصویب نشده‌اند. ۲- کاهش [بودجه] واقعی یک میلیارد دلار نیست. ۳- این کاهش بودجه واقعی نیست.»

در پی کشته شدن جورج فلوید در شهر مینیاپولیس آمریکا، اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا افزایش یافتند و معترضان خواستار کاهش بودجه پلیس در این کشور شدند.

راشا تودی همچنین نوشته بعد از کشته این سیاهپوست آمریکایی در مینیاپولیس میزان جرائم در شهر نیویورک آمریکا رو به افزایش بوده است.

تنها در هفته گذشته، ۴۳ تیر‌اندازی در این شهر صورت گرفته که در مقایسه با سال گذشته این تعداد ۱۳ مورد بوده است. در آخر هفته مصادف با چهارم ژوئیه (روز استقلال آمریکا) ۱۰ مورد تیر‌اندازی در این شهر صورت گرفت که یک نفر کشته شد.

نظریه کورتز در مورد جرم و جنایت، از سوی محافظه‌کاران آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفته و بیشتر آنان به حمایت او از جنبش «کاهش بودجه پلیس» انتقاد می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا دزدی تغذیه تغذیه آمریکا دزدی افزایش جرائم شهر نیویورک کاهش بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کم‌آبی، کاهش نرخ رشد جمعیت و تصادف سه مشکل استان سمنان است، ابراز داشت: حل این چالش‌ها عنایت ویژه دولت سیزدهم را می‌طلبد که امیدوارم این سفر سر منشأ خیر و برکت برای استان سمنان باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبات مردم استان رصد شدند و آنها چشم انتظار تحقق آن از طریق پیگیری‌های دولت هستند، افزود: برآورده شدن این مطالبات کام مردم را از این سفر شیرین خواهد کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بیست و نهم لغایت سی و یکم فروردین ماه میز خدمت در راستای ارتباط مردمی با رئیس جمهور تشکیل شده است، ابراز داشت: ۴۰۰ نیروی انسانی کار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را عهده دار هستند.

هاشمی ضمن بیان اینکه اعتبارات لازم در دور اول سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، تصریح کرد: ۲۱۱ پروژه از قبال آن به افتتاح و بهره برداری رسیدند که برخی از آنها در سفر سید محرومان به استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برای پیشگیری از آسیب‌ها یکی از نیازهای استان است، افزود: امیدواریم در این سفر نیز شاهد تدبیر راهکار برای حل این موضوعات نیز باشیم.

کد خبر 6082101

دیگر خبرها

  • افزایش همبستگی دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نیروهای نظامی‌اش را از نیجر خارج می‌کند
  • ضرورت برخورد مقابله‌ای برای کاهش جرائم خشن
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد