Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@15:59:20 GMT

مهار کرونا در پاییز سخت‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۲۷۵

مهار کرونا در پاییز سخت‌تر می‌شود

رویداد۲۴ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با تاکید بر اینکه مردم در این ایام، به استان مازندران سفر نکنند، گفت: در فصل پاییز همزمانی بیماری آنفلوانزا با ویروس کرونا مدیریت تشخیص و درمان این دو بیماری را بسیار سخت خواهد کرد.

سید فرزاد جلالی از مراجعه ۲۶ هزار و ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون به مراکز درمانی و کلینیک‌های بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۱۸۷ بیمار کرونایی هم از بیمارستان‌های بابل ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از استان‌های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، اظهار کرد: استان مازندران از این قضیه مستثنی نیست و علیرغم هشدار‌ها متاسفانه بسیاری از شهر‌های استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و عادی‌انگاری، علت اصلی شیوع مجدد این بیماری است، تصریح کرد: سفر به استان مازندران در ایام تعطیل نیز از علت‌های مهم وضعیت این روز‌های استان است به طوری که طبق آمار‌ها در هر تعطیلی نزدیک به جمعیت استان، مسافر به این مناطق می‌آید که هم باعث آلودگی منطقه شده و هم مسافران این آلودگی‌ها رابه شهر‌های خود انتقال می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه نگرانی در فصل پاییز بیشتر از فصل تابستان است، بیان کرد: در فصل پاییز همزمانی بیماری آنفلوانزا با ویروس کرونا مدیریت تشخیص و درمان این دو بیماری را بسیار سخت خواهد کرد.

جلالی با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان عوارض زیادی را متحمل شده، افزود: آمار فزاینده بیماران بستری در شهرستان بابل زحمت کادر درمان را افزایش می‌دهد.
بیشتر بخوانید: توصیه‌هایی برای افراد مشکوک یا مبتلا به کروناوی تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌کنم که کرونا، استفاده از ماسک و سایر توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، ماسک می‌تواند همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بیش از ۸۰ درصد در پیشگیری از بیماری موثر باشد.

جلالی بیان کرد: تعداد افرادی که در مراکز درمانی بابل به عنوان مبتلایان به کرونا بستری هستند به ۱۸۴ بیمار رسیده است در صورتی که نسبت به ۷۰ روز گذشته که به تعداد ۶۰ بیمار بستری در کل رسیده بودیم بسیار نگران کننده است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟

طغیان رودخانه‌ها در سوادکوه و بابل، خسارت به محصولات کشاورزی و همچنین انسداد ۱۰ راه روستایی در آمل، پیامد این بلیه حادثه در ساعت‌های اخیر در استان بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

tags # سیل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟