Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر سابق تیم پرسپولیس امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهی بلژیک شد تا دوران تازه‌ای را آغاز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در راه سفر به بلژیک از ماسک و شیلد استفاده کرد تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشد.

بیرانوند در حال حاضر گلر آنتورپ بلژیک محسوب می‌شود و برای تست پزشکی به این کشور سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود

به گزارش علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا گفت، ربات انسان‌نمای تسلا هنوز در آزمایشگاه است، اما ممکن است تا پایان سال آینده آماده فروش شود.

چندین شرکت روی ربات‌های انسان‌نما شرط‌بندی کرده‌اند تا کمبود نیروی کار احتمالی را برآورده کنند و کار‌های تکراری صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده‌فروشی و تولید خطرناک یا خسته‌کننده را انجام دهند.

ماسک در یک کنفرانس تلفنی به سرمایه گذاران گفت: حدس می‌زنم ربات تسلا به نام «اوپتیموس» (Optimus) بتواند تا پایان سال جاری وظایف خود را در کارخانه انجام دهد.

ربات‌های انسان نما برای چندین سال توسط هوندا ژاپن و هیوندای موتور بوستون داینامیکس در حال توسعه بوده اند.

امسال، استارت‌آپ «فیگور» Figure تحت حمایت مایکروسافت و انویدیا اعلام کرد که با شرکت خودروسازی آلمانی «بی ام و» (BMW) برای استقرار ربات‌های انسان‌نما در تأسیسات این خودروساز در ایالات متحده، همکاری امضا کرده است.

میلیاردر ماسک قبلاً گفته بود که فروش ربات‌ها می‌تواند بخش بزرگ‌تری از تجارت تسلا نسبت به سایر بخش‌ها از جمله خودروسازی باشد.

ماسک با اشاره به توانایی‌های هوش مصنوعی گفت: «فکر می‌کنم تسلا در بین هر سازنده ربات‌های انسان‌نما بهترین موقعیت را دارد تا بتواند با استنباط کارآمد از خود ربات به تولید حجم برسد.»

ماسک سابقه ناکامی در تحقق وعده‌های جسورانه دارد. در سال ۲۰۱۹، او به سرمایه گذاران گفت که تسلا تا سال ۲۰۲۰ شبکه‌ای از خودرو‌های خودران روباتاکسی را راه اندازی خواهد کرد.

تسلا اولین نسل ربات «اوپتیموس» خود را با نام «بامبل بی» (Bumblebee) در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه کرد. امسال، این شرکت ویدیویی از نسل دوم ربات دوپا که یک تی شرت را در محل شرکت تا می‌کند، منتشر کرد.

ویدئوی فیگور که در فوریه از ربات «۰۱» خود منتشر شد، آن را در حال ساخت قهوه نشان می‌دهد، در حالی که بوستون داینامیک هفته گذشته از یک پلت‌فرم الکتریکی برای ربات انسان‌نما اطلس خود رونمایی کرد که در حال چرخش و تغییر از حالت خوابیده به حالت ایستاده و راه رفتن دیده می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد