Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ عماد تشکری از جوانان با سابقه استان به عنوان مدیرکل جدید اداره کار در استان یزد منصوب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حکم آورده است:

نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزارت متبوع به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

در چارچوب ماموریت‌های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت‌های تعاونی (با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.

عماد تشکری پیش از این، رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، مشاور امور جوانان و اشتغال استاندار یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان و قائم مقام دبیر شورای جوانان استان و بیش از بیست سال سابقه اجتماعی سیاسی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی انتصاب جدید کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن

تین نیوز

اولین جلسه امنیت ریلی راه آهن هرمزگان، روز سه شنبه، مورخ ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، به ریاست علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راه آهن هرمزگان و با حضور معاونین مدیرکل، رئیس پلیس و اعضاء کمیته، برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، ️علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راه آهن هرمزگان در این جلسه گفت: اهمیت خطوط ریلی در توسعه کشور، دارای جایگاه ویژه ای است و پایدار بودن آن به وجود امنیت در خطوط ریلی بستگی مستقیم دارد.

نصیری برازنده بابیان اینکه حمل و نقل ریلی هرمزگان، در بعد مسافری و باربری دارای اهمیت ویژه ای در کشور است، بر تأمین آرامش، رفاه و امنیت مسافرین قطارهای منطقه هرمزگان تأکید کرد.

وی افزود: با وجود این، ایمن بودن سیر و حرکت قطارها، جزو اولویت های اصلی راه آهن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند