Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: روز گذشته سومین نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» به منظور بررسی روند اعطای این تسهیلات برای کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده، مسائل مربوط به ثبت نام و پرداخت به کسب و کار‌های مشمول برگزار شد.

محمدشریعتمداری؛ وزیرکار در این نشست گفت: برای ثبت نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری با اشاره به ضرورت تسریع در ارسال پیامک از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای صاحبان کسب و کار‌های مشمول دریافت تسهیلات، سهولت در پرداخت، سهولت در اخذ ضمانت نامه و ضامن توسط بانک‌ها و مؤسسات عامل را از جمله رویکرد‌های تسریع در اعطای تسهیلات ویژه کرونایی دانست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگویی به شکایات گزارش شده در سامانه کارا را ضروری دانست و گفت: کسانی که در سامانه کارا با مشکلاتی مواجه می‌شوند باید هرچه سریع‌تر در جریان حل مشکل خود قرار بگیرند. همچنین مسئله رفع مشکل مغایرت کدملی و شماره کارگاهی و ... باید در دستور کار قرار بگیرد.

*هرکسی از یارانه عمومی استفاده کند باید به صورت شفاف اعلام شود

شریعتمداری تأکید کرد: اسامی افرادی که از یارانه عمومی استفاده می‌کنند باید به صورت شفاف اعلام شود. برای مثال اگر کسی از منابع عمومی برای راه اندازی مرغ داری وام اشتغال روستایی دریافت می‌کند، همه باید بتوانند به صورت هوشمند این اطلاعات را مشاهده کنند و بدانند که چه کسی و با چه هدفی وام ۴ درصدی می‌گیرد.

شریعتمداری به مسئله تداخل وظایف دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که بنگاه‌ها بتوانند هرچه سریع‌تر از تسهیلات ویژه کرونایی استفاده کنند، بنابراین بنگاه‌های مشمول تسهیلات کرونایی با معرفی از طرف هر یک از دستگاه‌ها تسهیلات دریافت خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: شریعتمداری وزیرکار تسهیلات ویژه کرونایی ویژه کرونایی تسهیلات ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه اقشار جامعه و حفظ آیات کلیدی کتاب خدا از سوی خادمان و دغدغه‌مندان قرآنی آغاز به کار کرد.
آخرین مهلت شرکت در این پویش قرآنی تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شده بود، اما گروه طراح پویش تصمیم گرفته‌اند با توجه به در پیش بودن دهه کرامت فرصت ثبت نام در این پویش را تا این دهه (دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود) تمدید کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت mastura.ir در این طرح شرکت کنند.
طرح ملی «مسطورا» پویش «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است و این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است، به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

دیگر خبرها

  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان