Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اسحاق بهادری مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران و هیئت همراه، با حضور در منطقه 16، ضمن دیدار و گفتگو با همکاران شاغل در این منطقه، در جلسه بررسی و ارائه گزارش عملکرد حوزه ها و ادارات معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه شرکت کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، پیمان پورنصر شهردار منطقه گفت: صیانت از کارکنان که مهم ترین سرمایه هر مجموعه ای هستند، از اولویت های شهرداری منطقه است، بکارگیری نیروی انسانی در بخش های مختلف این منطقه باید بر مبنای دانش و تخصص باشد و خوشبختانه این مهم در منطقه 16 تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: تلاش و جدیت پرسنل این منطقه در ارائه خدمات به شهروندان باعث افتخار است و بنابر این باید از نظر مادی و معنوی نیز مورد پشتیبانی قرار گیرند.
شهردار منطقه 16 افزود: شکی نیست که عامل انسانی مهم ترین بخش تحول و توسعه جوامع بشری در طی سال های متوالی محسوب می شود، رسیدن به توسعه پایدار جز در سایه ارتقا منابع انسانی مقدور نخواهد بود و به همین منظور و با توجه به نقش بی بدیل نیروی انسانی در دستیابی به این امر مهم و بررسی چالش های نیروی انسانی این بازدید ها و جلسات برگزار می شود.
هومن نویریان معاون توسعه منابع انسانی این منطقه ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و تشکر بابت بازدیدهای دوره ای منظم مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران از مناطق؛ به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال گذشته پرداخت.
بهادری مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران افزود: با حضور مستمر در مناطق، سازمان ها و شرکت ها و دیدارهای چهره به چهره با همکاران، زمینه رقم خوردن اتفاقات خوبی ایجاد شده و باعث گشته تا ضمن آشنایی بیشتر با کارکنان هر حوزه، در جریان مسائل و مشکلات کاری آنها نیز قرار بگیریم و درصدد حل آن برآییم.
بهادری با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در مورد تمامی کارکنان حایز شرایط ارتقای شغلی، همکاری معاونان منابع انسانی و روسای امور اداری با ممیزین اداره کل منابع انسانی و بکارگیری دقت لازم در محاسبه امتیازات را خواستار شد.
او ادامه داد: «شیوه نامه مسیر ارتقای شغلی در سطوح ارشد، خبره و عالی» کارمندان با تایید و تصویب سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ابلاغ شده و در تمامی بخش ها لازم الاجراست.
مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه ارتقاء شغلی موجب افزایش روحیه‌ کارمندان می‌شود و میزان خلاقیت کاری را بالا می‌برد، افزود: این مسئله در بلندمدت نیز با ارتقای بهره وری سازمانی و افزایش کارآمدی، مزایایی برای سازمان به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منابع انسانی شهرداری تهران نیروی انسانی منطقه 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم زاکانی شهردار تهران عصر امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • ممنوعیت استفاده از نیروی کار اتباع غیرمجاز در واحد‌های تولیدی
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی