Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:45:03 GMT

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۵۷۹

مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون وزیر راه در حکمی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان را منصوب کرد، در بخشی از حکم محمد راستاد خطاب به محمدی کرجی ران، بر توجه جدی به افزایش مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری و توسعه بندر و کمک به رفع چالش‌ها و دغدغه‌های آنها، همکاری و تعامل مستمر جهت تکمیل پروژه فاز ۳ پایانه کانتینری بندر شهید رجایی و احداث اسکله‌های نفتی و همچنین پیگیری و همکاری لازم برای شروع عملیات اجرایی توسعه بندر رجایی در اراضی پسکرانه تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علیرضا محمدی کرجی ران»، کارشناس ارشد مهندسی حمل و نقل دریایی است و پیش از این مشاور مدیرعامل، دبیری شورای مدیران و دبیری کارگروه مقابله با تحریم در سازمان بنادر ودریانوردی را برعهده داشته است.

مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، رئیس اداره امور کانتینری و رئیس اداره امور بندری بندر شهید رجایی و معاون دریایی و بندری بندر شهید باهنر از دیگر مسئولیت‌های محمدی کرجی ران در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

پیش از این الله مرداد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بود.

کد خبر 4972951

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا محمدی حکم انتصاب ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام شهرکرد حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی

مهدی بروغنی معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند شناور جستجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص انجام عملیات در نقاط کم عمق و سواحل پس از بازسازی در سرسره بندر شهید رجایی به آب اندازی شد. 

وی افزود: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.
معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بروغنی افزود: در نیمه نخست فروردین امسال نیز با پایان کار تعمیرات اساسی و زیر آبی یدک‌کش‌های محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، این دو یدک‌کش نیز به چرخه خدمات دریایی برگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بازسازی شناور جستجو و نجات دریایی در بندرشهیدرجایی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • خروج ۹۶ درصدی کالاهای متروکه سنواتی از بنادر استان بوشهر