Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سومین دوره جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان «ترنم الهی» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت غیرحضوری و ویژه پسران در دو گروه سنی ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۸ کانون مساجد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، کشف و شکوفایی استعداد‌ها و سوق دادن فعالیت‌های آنان به آثار هنری نمازی و نیز افزایش سطح آگاهی نوجوانان نسبت به معارف نورانی نماز، ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه، افزایش آگاهی نسل نو نسبت به آثار، آداب و احکام نماز، تشویق و ترغیب مربیان و فعالین عرضه هنر به تولید آثار نمازی، معرفی و ترویج سرود‌های فاخر نمازی در جامعه و انتقال مفاهیم اسلامی، انقلابی و ملی به نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرود است.

بیشتر بخوانید

انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی ادب حضور

مظاهری، مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ شهریور سال جاری بیان کرد و گفت: علاقمندان باید آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس taranome.elahi@chmail.ir و یا در پیام رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش با شماره فضای مجازی ۹۹۳۹۵۹۹۱۵۹۱ یا ایدی taranome_elahi@ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون مساجد جشنواره نماز اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تظاهرات جمعه خشم در محکومیت جنایت اخیر رژیم سفاک اسرائیل در ورامین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعه ۱۰ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه راهپیمائی خشم از مصلی صاحب الزمان (عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سیدفتح الله (ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم مؤمن ورامین و مناطق اطراف به ویژه جوانان خواست با حضور پرشور در این راهپیمایی خشم خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کنند.

کد خبر 6062374

دیگر خبرها

  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود