Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:00:07 GMT

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فارسان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۷۱۴

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فارسان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی شکری بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی و با قدرت و جدیت طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان فارسان اجرا شد.

این مقام انتظامی گفت: در اجرای این طرح، سه خرده فروش مواد مخدر و پنج معتاد متجاهر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: در این عملیات همچنین سه گرم هروئین، سه گرم شیشه، ۲۷۶ گرم تریاک و دو ترازوی توزین مواد مخدر و یک حقه وافور کشف شد.

وی افزود: معتادان دستگیر شده تحویل مرکز ترک اعتیاد شده و خرده فروشان مواد مخدر نیز به همراه اقلام کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکید کرد: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ با قوت ادامه خواهد داشت و نیروی انتظامی قاطعانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4972979

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری مواد مخدر فارسان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام حجاب و عفاف بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند