Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به پرونده‌هایی که با شکایت تولیدکنندگان تشکیل می‌شود، گفت: اگر صدور دستور موقت به روند و جهش تولید لطمه وارد می‌کند قاضی باید از صدور این دستور خودداری کنند و یا اگر عکس این موضوع صادق بود به جهت حمایت از چرخه تولید روند رسیدگی تسریع شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در نشست جهش تولید در رویه قضائی دیوان عدالت اداری، به الزامات تحقق این شعار در دیوان اشاره کرد و گفت: وظایفی که دیوان در راستای تحقق این شعار برعهده دارد را به بهترین نحو انجام می‌دهیم و با بکارگیری سرمایه‌ها و ظرفیت‌های داخلی دیوان از چرخه تولید حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا درصدد ضربه زدن به توان اقتصاد و صنعت هست، گفت:  شناسایی مشكلات و چالش‌های این بخش و حمایت از تولید داخل در سال جهش تولید یک ضرورت برای مقابله با دشمن است.

رئیس دیوان عدالت اداری به پرونده‌هایی که با شکایت تولیدکنندگان در دیوان تشکیل می‌شود، اشاره کرد و گفت: قاضی رسیدگی‌کننده باید با این موضوعات با هوشمندی برخورد کند و در صورت درخواست دستور موقت، اگر به روند و جهش تولید لطمه وارد می‌کند از صدور این دستور خودداری کنند و یا اگر عکس این موضوع صادق بود به جهت حمایت از چرخه تولید روند رسیدگی تسریع شود.

بهرامی افزود: یکی از موضوعات مهم در دیوان عدالت اداری که به نوعی تولید می‌باشد و باید از آن حمایت کرد، صدور پروانه‌های ساختمانی است که منجر به تولید مسکن می‌شود که افزایش ساخت مسکن موجب کاهش قیمت مسکن و در نهایت به کاهش تورم کمک بسزایی دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان آسیب شناسی قوانینی که مانع رشد و جهش تولید می‌شود را مهم خواند و افزود: یکی از مهمترین راه‌های کمک به جهش تولید اصلاح قوانین بانکی، مالیاتی و زدودن قوانین مانع تراش است و این قوانین باید شناسایی شود و معاونت‌های دیوان عدالت اداری هر کدام به صورت تخصصی می‌توانند در این راستا کمک شایانی داشته باشند.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس دیوان عدالت اداری جهش تولید دیوان عدالت اداری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان
  • میانگین سن بازنشستگی در ایران به کمتر از ۴۰ سال رسید! | افزایش تقاضاهای کذب برای بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور