Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۹۸۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش تسنیم، همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۹۸۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۳۱۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۸۰۷ دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روز‌های طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روز‌های اخیر رکورد‌های بالایی را به ثبت رسانده است، اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

 افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکورد‌های بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار تومان، یورو ۲۶ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روزکاری قبل ۲۵ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، همزمان با تشدید نوسانات در بازار آزاد، صرافی ملی تا کنون در روز جاری طی دو نوبت نرخ ارز را افزایش داده است؛ معاملات نخست صبح امروز دلار با ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان و یورو با ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان در صرافی‌های بانکی قیمت گذاری شده بود.


گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از ۲۰۰۰ دلار، ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو را ۲۴ هزار و ۸۰۸ تومان و ۴ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۲۷ هزار و ۷۱۹ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از ۲۰۰۰ دلار، ۲۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این بخش از خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را برعهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۲۵ هزار و ۶۷۲ تومان و ۴ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

بروز رسانی: دو‌‌شنبه 23 تیر 13:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

22 هزار و 750  

قیمت دلار (بازار آزاد)

23 هزار

قیمت یورو (صرافی بانکی)

25 هزار و 50

قیمت یورو (بازار آزاد)

26 هزار

قیمت درهم

6 هزار و 350  

قیمت پوند

28 هزار و 800

بروز رسانی: ‌دوشنبه 23 تیر ساعت 13:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

9 میلیون و 800 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 730 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 300 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 80 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 630 هزار

بروز رسانی: دو‌شنبه 23 تیر ساعت 13:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

984 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 315 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 260  هزار

انس طلا(دلار)

1807

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: طلا سکه سکه تمام بهار آزادی ارز دلار قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار نرخ ارز صرافی بانک مرکزی صراط سکه بهارآزادی هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون بازار آزاد قیمت دلار قیمت یورو قیمت خرید هزار قیمت ۲۲ هزار ۲۴ هزار قیمت سکه گرم طلای صرافی ها بانک ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۳,۱۳۲ (چهل و سه هزار و صد و سی و دو تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۴۵,۹۰۸ (چهل و پنج هزار و نهصد و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۴۶,۳۷۱ (چهل و شش هزار و سیصد و هفتاد و یک تومان) است.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # قیمت دلار سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳