Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری «ابوذر» به مناسبت ماه ذی‌القعده یکصد سبد معیشتی را بین نیازمندان منطقه مرتضی‌گرد توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «ابوذر» به مناسبت ماه ذی القعده اقدام به اهدای ۱۰۰ بسته سبد غذایی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان منطقه «مرتضی‌گرد» کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سبدهای غذایی که در قالب رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان در حال توزیع است، شامل مرغ، برنج، روغن، حبوبات و....  است که با جمع آوری کمک های مردمی تهیه و برای نیازمندان مرتضی گرد که در منطقه ۱۹ تهران واقع شده است، ارسال می شود.

 

مسجد ابوذر با مشارکت مرکز نیکوکاری و از طریق کمک های مردمی توانسته تا به امروز پنج هزار بسته سبد غذایی به نیازمندان اهدا کند.

 

همچنین توسط فعالین و خیرین و نیز به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر  چهار دست جهیزیه کامل که شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز و... است به نوعروسان تحت پوشش اهدا می شود.

 

 بنابراین گزارش، برگزاری کلاس های قرآن، احکام، بصیرت افزایی، ورزشی و... از جمله دیگر خدمات کانون فرهنگی هنری مسجد ابوذر است که در منطقه فلاح تهران واقع شده است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه مسجد ابوذر کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد