Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:24:32 GMT

نوبخت فردا به بام ایران می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۳۸۵۷

نوبخت فردا به بام ایران می‌آید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه فردا سه شنبه ۲۴ تیر ۹۹ به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

طرح‌های مصوب سفر معاون رییس‌جمهوری به چهارمحال‌وبختیاری پیگیری شود

بازدید از پروژه احداث کمربند شمالی شهرکرد، نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی، کلنگ زنی چهار محور مواصلاتی، افتتاح نمادین بیش از یک هزار واحد مسکونی محرومین و کلنگ زنی دو هزار واحد جدید و افتتاح بیمارستان بروجن از برنامه‌های سفر یک روزه نوبخت به چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مسکن محرومین ستاد اقتصاد مقاومتی افتتاح بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مردم انقلابی شهرکرد نیز با حضور در میدان امامزادگان دو معصوم این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان «وعده صادقم و تنبیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان و مردان ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت های تروریستی اسرائیل از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

مردم شهرکرد در این تجمع با حمل پرچم‌ فلسطین و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از کشتار وحشیانه ملت مظلوم غزه از سوی رژیم اشغال‌گر قدس اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این آیین با اشاره به اهمیت پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدامان تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: ملت ایران از همان لحظه‌های اولیه عملیات وعده صادق سجده شکر به جا آوردند و منتظر این تجمع پرشور برای ابراز شادمانی و تقدیر از فرزندان خود برای این اقدام مقتدرانه بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته عزت اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی اظهار داشت: گاهی دشمن در برخی عربده کشی‌ها خواسته دل‌ها را مرعوب کند و شهدای بزرگی از جمله سردار سلیمانی، زاهدی و شهدای دیگری را از ما گرفته و ما را داغدار کرده است اما شهدای ما نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه به جایگاه بلندی خود رسیده‌اند.

نکونام ادامه داد: حمله پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت و توان نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران ملتی جنگ طلب نیست بلکه مدافع اسلام، مسلمانان و همه مظلومان به خصوص مظلومان غزه است.

امام جمعه شهرکرد گفت: بامداد یکشنبه یک جهان بیدار ماند تا مسلمانان مظلوم غزه یک شب آرامش داشته باشند و یک شب تاریخی و ماندگار از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید.

وی با تاکید براینکه با این اقدام سپاه پاسداران امروز شرایط منطقه تغییر کرده است افزود: امروز دیگر تصمیم گیری با آمریکا و رژیم اسرائیل نیست و به فضل الهی خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار ما می‌توانیم تصمیم گیرنده در منطقه است.

نکونام اظهار داشت: دفاع از حق شعار جمهوری اسلامی است و دوران بزن در رو به فضل الهی تمام شده است و هر زمان که اراده کنیم از حق خود دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید براینکه ملت ایران از رژیم اشغالگر اسرائیل نمی‌هراسد، یادآور شد: آنچه باید از آن ترسید در این شرایط جنگ نرم و آن تدارک دشمن برای فرهنگ، ایجاد نابهنجاری‌ها، سوق دادن و ارزش زدایی از جامعه است.

رژیم صهیونیستی مستحق تنبیه بود؛ دل امت اسلام از حمله ایران شاد شد
به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تجمع مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد