Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی دولت تا پایان تیر و همچنین شروع ثبت‌نام واحد‌های کسب و کار با شاغلین بدون بیمه شده، تمامی بنگاه‌ها و کارآفرینان مشمول در استان بوشهر می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات در سامانه کارا به آدرس: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

او افزود:مقرر شده است بنگاه‌ها و کارفرمایان متقاضی دریافت تسهیلات (در بنگاه‌های کمتر از ۵۰ نفر)، درصورت موافقت وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های بخشی در مورد اطلاعات بنگاه‌های مشمول که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آنان ارسال شده است، به منزله توافق تلقی و پرونده به بانک ارجاع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر عنوان کرد: مقرر شده تسهیلات در اختیار کارگاه‌های دارای بیش از ۵۰ نفر قرار گیرد و گواهی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر حفظ اشتغال، ملاک عمل قرار گیرد.

حسینی افزود: کلیه واحد‌های صنفی مشمول این طرح شامل رستوارن‌ها، طباخی، قهوه‌خانه، اغذیه‌فروشی، تالار پذیرایی، حمل و نقل درون شهری، تولید و عرضه پوشاک، تولید و عرضه کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه هستندکه می‌توانند نسبت به ثبت نام تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کرونا سامانه کارا کارگاه های اداری تسهیلات حمایتی بنگاه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نام‌نویسی برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ از روز شنبه اول اردیبهشت ماه به مدت دو روز آغاز شده است.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون است و این مهلت قابل تمدید نیست.

انجام تمام مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و به صورت الکترونیک و بررسی مدارک توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس