Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@06:11:59 GMT

کپسول ژله‌ای؛ داروی ایرانی کاهش شدت کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۰۰۳

کپسول ژله‌ای؛ داروی ایرانی کاهش شدت کرونا

کپسول ژله‌ای مکمل دارویی آستابیوم (آستا-آنتی کووید-۱۹) با تلاش پژوهشگران دانشگاه الزهرا(س) و با هدف کمک به درمان و کاهش شدت بیماری کرونا تولید شد.

تولید کپسول ژله‌ای مکمل دارویی آستابیوم، حاصل تلاش‌های تحقیقاتی و علمی دکتر علیرضا احمدی دانشیار گروه بیومدیکال دانشگاه الزهرا (س) با مشارکت دکتر محمد حسین صنعتی از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکمل دارویی آستابیوم، (آستا-آنتی کوید ۱۹)، فرآورده‌ای طبیعی، حاوی ماده موثره اصلی ضدالتهابی آستاگزانتین است که با مکمل‌های ویتامین E (توکوترینول T۳)، ویتامین، امگا ۳- (روغن ماهی)، فرموله شده است.

این مکمل دارویی مهارکننده سندرم آزادسازی سایتوکاین‌های التهابی (CRS)، اینترلوکین ۶، TNF-α و کاهش‌دهنده CRP در بیماران حاد تنفسی ناشی از کرونا ویروس می‌باشد و دارای توانایی بسیار بالایی، تقویت‌کننده سیستم ایمنی در پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس به خصوص بیماران (ام اس، دیابت، سرطان، قلبی - عروقی و نقص ایمنی) و کمک به درمان و کاهش شدت بیماری کووید -۱۹ است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همچنین فرمولاسیون و تولید کپسول ژله‌ای مکمل دارویی آستابیوم (آستا-آنتی کووید -۱۹) با همکاری شرکت تهران دارو انجام شده است و در حال حاضر مراحل ثبت و اخذ مجوز فرآورده طبیعی، مکمل دارویی آستابیوم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جریان است./ ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • عددهای عجیب از واردات و مصرف داروی ایرانی‌ها
  • کاسبی کپسولی
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است