Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@21:22:42 GMT

شهردار جدید تربت‌حیدریه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۰۷۰

شهردار جدید تربت‌حیدریه منصوب شد

مدیر روابط عمومی شهرداری تربت‌حیدریه روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: شهردار جدید تربت‌حیدریه با پنج رای مثبت از مجموع هفت رای اعضای شورای اسلامی این شهر، به این سمت منصوب شد.
مرتضی شبان افزود: محمدصادق مجتهدی شهردار قبلی نیز هفته گذشته با همین تعداد رای استیضاح و برکنار شد.
وی در خصوص سابقه علمی شهردار جدید تربت‌حیدریه گفت: سعید اکبریان دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی و ۱۲ سال سابقه تدریس در دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی شهرداری تربت‌حیدریه گفت: از دیگر سوابق اجرایی شهردار جدید شهر تربت‌حیدریه می‌توان به داشتن ۲۰ سال سابقه کار در وزارت راه و شهرسازی، تصدی معاونت فنی و اجرایی سازمان عمران و بهسازی شهری استان فارس، تصدی شهرداری ناحیه ویژه بازار و ناحیه بهارستان تهران، تصدی شهرداری منطقه ۱۲ مشهد (الهیه و توس)، تصدی مدیریت بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر مشهد، تصدی مدیریت نظارت بر مهندسان ناظر و دفاتر فنی مشهد، تصدی مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت بر حمل و نقل و ترافیک مشهد و نیز مدیر عاملی سازمان عمران و توسعه آستان قدس رضوی اشاره کرد.                                                                                                                                 

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی شهرداری تربت حیدریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی شهرداری تربت حیدریه مشهد تربت حیدریه وزارت راه و شهرسازی شهرداری تربت حیدریه شهردار جدید تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اکنون از مجموع ۱۸ اقامتگاه بومگردی فعال و در مرحله تکمیل پرونده، تعداد ۱۲ اقامتگاه بومگردی فعال است که چهار واحد از این تعداد در بخش مرکزی تربت‌حیدریه مستقر و غالبا هر شب تا ۷۰ درصد ظرفیت این اقامتگاه ها تکمیل می شود.   محمدی افزود: از این تعداد، پنج هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی نظیر مهمان‌خانه و اقامتگاه های بوم‌گردی، حدود سه هزار و ۷۰۰ نفر در مدارس و اقامتگاه های غیررسمی و بقیه نیز در اقامتگاه های اضطراری نظیر بقاع متبرک، زائرسراها و چادر اقامت گزیدند.   وی به ترتیب از مجموعه آرامگاهی قطب‌الدین حیدر، روستاهای گردشگری رود معجن و حصار در بخش بایگ و مناظر زیبا و آثار تاریخی بخش کدکن به عنوان اماکنی که بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند، یاد کرد.   رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی تربت‌حیدریه به حوزه بازارچه سوغات و هدایا نیز اشاره و گفت: تاکنون سه کارآفرین برای ایجاد بازارچه سوغات و هدایا درخواست داده‌اند که یکی از آن‌ها در شهر فعال شده، دومی نیز مجوز گرفته و در حال راه اندازی است و سومی نیز برای استقرار در ورودی شهر در حال دریافت مجوز است.        

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق