Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با اعلام دادگاه CAS محرومیت باشگاه منچسترسیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی برداشته شد. تاریخ انتشار: 13:57 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۱۸۹

خبرگزاری میزان - دادگاه حکمیت ورزش (CAS) امروز (دوشنبه) رای نهایی خود را در مورد فرجام‌خواهی باشگاه منچسترسیتی درباره حکم محرومیت دو ساله این تیم از حضور در مسابقات اروپایی که پیش از این توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) صادر شده بود را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، دادگاه حکمیت ورزش پس از بررسی دفاعیات باشگاه منچسترسیتی و مدارک ارائه شده از سوی این باشگاه، درخواست فرجام‌خواهی این باشگاه را پذیرفت. به این ترتیب رای یوفا رد و اعلام شد که منچسترسیتی می‌تواند از فصل آینده بدون مشکل در رقابت‌های اروپایی شرکت کند. سیتیزن‌ها پیش از این با نایب قهرمانی در لیگ جزیره سهمیه فصل آینده حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بودند.

گفتنی است؛ روز ۲۵ بهمن سال گذشته بود که یوفا به طور رسمی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی دو سال از حضور در رقابت‌های اروپایی محروم و ۳۰ میلیون یورو هم جریمه شده است. با این وجود، طبق حکم دادگاه CAS علاوه بر بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی، جریمه نقدی این تیم هم به ۱۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: نظر منچسترسیتی درباره سانه تغییر نکرده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا پپ گواردیولا حضور در رقابت های اروپایی باشگاه منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، صبا زنگنه، الناز یارمحمدتوسکی و نسیما رضایی از شهرستان ملایر در اردوی آمادگی تیم ملی دختران حضور یافتند.

تیم ملی هندبال جوانان دختر خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۵ تیر امسال به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی