Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ۸۷ واحد مسکونی مددجویان و دومین بنیاد فرزانگان ایلام با عنوان "فرهیخته زنده دل زاگرس" افتتاح شد.

«زهرا همتی» مدیر کل بهزیستی ایلام در این خصوص با بیان اینکه  دومین بنیاد فرزانگان ایلام با هدف ارائه خدمات آموزشی، رفاهی، تفریحی، سیاحتی، مذهبی و غیره راه اندازی شده است،اظهار کرد: این مرکز مکانی برای استقرار سالمندان و افزایش میزان بهره‌وری این گروه  از جامعه از اوقات فراغت و مشارکت آنها در فعالیتهای مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از راه اندازی بنیاد فرزانگان را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان سالمندان، فراهم سازی زمینه های پرکردن اوقاف فراغت و در نتیجه بالابردن سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی آنان عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام حوزه‏ های فعالیت بنیاد فرزانگان را فرهنگی و آموزشی از جمله در بخش هایی نظیر نویسندگی، شعر و ادبیات، تاریخ، کتابخوانی و مذهبی شامل آموزشهای قرآنی و اعتقادی، برگزاری اردوهای تفریحی و  استفاده از ظرفیت سالمندان در اجرای فعالیتهای مختلف برشمرد.

همتی تصریح کرد: این مرکز به صورت بخش خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت دارد و عموم سالمندان اعم از زن و مرد می توانند با عضویت رایگان در این مرکز از خدمات آن بهره مند شوند.

همتی جمعیت سالمندان ایلام را حدود 50هزار نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه به علت فرهنگ اصیل حاکم بر استان عمده سالمندان نزد خانواده های خود نگهداری می شوند.

۸۷ واحد مسکونی مددجویان این سازمان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد

«زهرا همتی»  مدیرکل بهزیستی استان ایلام، اظهار کرد: این تعداد از مجموع دو هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی بوده که امروز از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در تمامی استان‌های سراسر کشور مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی گفت: این واحدهای مسکونی در مناطق مختلف این استان احداث شده‌اند و تا پایان سال در مجموع  ۲۹۰ واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام هفته بهزیستی واحد مسکونی مددجویان بنیاد فرزانگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار اردل گفت: در این طرح برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تایید نهایی دارند.
شکوهی افزود: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج سایت مسکونی در حال اجرا است.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در شهرستان اردل افتتاح شد.
شهرستان اردل در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم