Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سرهنگ پزشک دکتر حامد پارسا معین از پزشکان نیروی پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، پیامی صادر کرد. تاریخ انتشار: 14:19 - 23 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۲۰۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سرهنگ پزشک دکتر حامد پارسا معین از پزشکان نیروی پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

بار دیگر سرباز امنیت و سلامت لباس شهادت پوشید و در  هنگامه‌ای که غیور مردان و شیرزنان مدافع سلامت دل به میدان نبرد سپردند، فرزندان میهن در جامعه خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با جد و جهدی مثال زدنی، با همه سختی‌ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. کوشش‌های چهار ماهه همکاران عالیقدر در مجموعه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با شایستگی تمام در خط اول مبارزه با کرونا موفق بوده‌اند نمونه‌ای از تلاش جهادی و مصداق بارز آیه هر کس نفسی را زنده نماید گویا همه بشریت را زنده نموده است می‌باشد.

شهادت این همرزم عالیقدر، پرتلاش و از خود گذشته را به خانواده محترم ایشان، جامعه معزز بهداشت و درمان ارتش و خصوصاً همکاران در نیروی پدافند هوایی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم خدای قادر متعال روح سرهنگ شهید دکتر حامد پارسا معین را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می‌داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید. برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بیشتر بخوانید: شهادت پزشک نیروی پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم