Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ساخت، حمل‌ونقل و تعویض تاج مشعل سکوی AB مجتمع دریایی ابوذر با اتکا به توان داخلی و بهره‌گیری از دانش فنی نیرو‌های منطقه عملیاتی خارگ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرفه‌جویی چشمگیر منابع مالی با موفقیت انجام گرفت.

 معاون مجتمع دریایی ابوذر گفت: با توجه به پوسیدگی و تخریب شدید تاج قدیمی مشعل سکوی AB و خطر سقوط آن، همچنین زمان‌بر بودن سفارش خرید، واحد تعمیرات و نوسازی منطقه نفتی خارگ پیشنهاد طراحی و ساخت تاج جدید مشعل را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبر دوستداری افزود: به‌ منظور استفاده از توان بالقوه نیرو‌ها و ظرفیت موجود در منطقه، برنامه ساخت تاج جدید مشعل سکوی AB مجتمع دریایی ابوذر در دستور کار واحد نوسازی و تعمیرات منطقه قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از تهیه نقشه مورد نیاز و با استفاده از کالا و اقلام موجود در منطقه، ساخت این تاج در مدت زمان کمتر از یک هفته با رعایت همه اصول فنی و مهندسی و نظارت‌های تخصصی واحد‌های مرتبط با دقت و موفقیت کامل انجام گرفت و پس از انتقال آن به سکو، عملیات تعویض نمونه قدیمی و جایگزینی تاج جدید مشعل آغاز شد.

 معاون مجتمع دریایی ابوذر بیان کرد: برچیدن تاج قدیمی و نصب تاج جدید با همکاری شناور جرثقیل‌دار و با تلاش کارکنان این مجتمع با موفقیت به پایان رسید و مشعل جدید سکوی AB ابوذر پس از ۱۱ ساعت تلاش مداوم روشن شد.

دوستداری گفت: مواد به‌کار رفته در تاج جدید مشعل به‌طور کامل از موجودی کالای منطقه عملیاتی خارگ بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میدان نفتی سکوی نفتی شرکت ملی نفت منطقه نفتی خارک مشعل سکوی سکوی AB

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه

داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به همراه محمد جوانبخت معاون امور آب و آبفای وزیر نیرو در هنگام بازدید از پروژه آبرسانی مجتمع نروی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه پروژه مجتمع نروی هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، گفت : در صورت تأمین و تزریق به موقع اعتبارات این پروژه نیمه نخست سال‌جاری به اتمام می‌رسد که با اتمام این پروژه، تنش آبی روستاهای نروی، وزلی و شهر نوسود مرتفع خواهد شد.

رضا داودی افزود: اکنون روستای سخت‌گذر «کوگاه» با تلاش های شبانه روزی پرسنل آبفا و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در مدار بهره برداری قرار گرفته و خوشبختانه اهالی این روستا پس از سالها بی آبی از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جهت تامین آب شرب ۸۲۸ خانوار این روستاها، ۱۳ باب مخزن با حجم کلی سه هزار و ۶۴۰ مترمکعب در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی «کل چنار» و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی تامین فشار به اتمام رسیده، ساخت مخزن ۱۰۰ مترمکعبی نودشه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت باقی مخازن نیز در دست اقدام است.

داودی تاکیدکرد: مجتمع های لاران، میرآباد و بانی عزیز نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی طی یک ماه آینده تکمیل شده و مردم این روستاها از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • امریکا / برنامه تبدیل سکوی نفتی به پایگاه‌‌ موشکی
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان