Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روند ترخیص بار ناشران خارجی از گمرک گفت: طبق سال‌های گذشته بارها به شکل محتوایی بررسی خواهند شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فریدونی  با اشاره به ترخیص کتاب‌های لاتین که برای عرضه در نمایشگاه سی و سوم کتاب اسفند ماه به تهران آمده است،‌ گفت:‌ این کتاب‌ها حجم زیادی ندارند‌، در حدود 14 تن هستند؛ زیرا ما در همان ماه‌ها چون پیش‌بینی احتمال تعویق نمايشگاه را کرده بودیم خواستیم دست نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این 14 تن بار به اسم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کشور شده است و ما اکنون مراحل اداری ترخیص را در حال انجام داریم.   فریدونی در گفت وگو با تسنیم تصریح کرد: ساز و کار خروج کتاب از گمرک به مانند سال گذشته است.‌ در سال‌های گذشته ما بار را از گمرک خارج کرده و به محلی به نام گمرک مصلی می‌بردیم که آنجا کتاب‌ها بررسی شده و پس از بررسی اجازه خروج داده می‌شد.‌ امسال هم که نمایشگاه کتاب تهران را نداریم،‌ به همین شیوه عمل می‌کنیم.   وی ادامه داد:‌ گروهی از متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف تشکیل می‌شوند که به بررسی محتوایی کتاب‌ها بپردازند،‌ بعد از بررسی طبق تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی فریدونی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از همکاری و مشارکت این اداره کل در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان در سطح استان خبر داد.




به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ومناطق جهت مشارکت در برنامه‌های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد وگفت: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم‌های فرهنگی و هنری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می‌کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه‌های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان گفت: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها در هفته معلم برنامه‌هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته‌ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • واردات کتاب در چند قدمی ارز مبادله‌ای/ مابه‌تفاوت نمی‌دهیم
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود