Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیماسادات لاری امروز دوشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد هزار و ۵۸۱ مورد بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲۰۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری تاکنون به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۳۷۵نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنان استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های تهران، فارس، کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 530553 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق شدگی در فروردین سال جاری خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار غرق‌شدگی در فروردین سال جاری اظهار کرد: در ماه نخست سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱۸ نفر به دلیل غرق‌شدگی مصدوم و فوت شدند و آمار مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت مذکور ۵۴ نفر طی حوادث غرق‌شدگی مصدوم شدند که این آمار رشد ۵۹ درصدی داشته است و ۶۴ نفر نیز فوت شدند که فوتی‌ها نیز رشد ۲ درصدی داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به بیشترین تعداد مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی تصریح کرد: بیشترین مصدوم در استان‌های بوشهر با ۱۵ نفر و هرمزگان با ۸ نفر گزارش شده، همچنین بیشترین فوتی‌ها در استان‌های فارس با ۱۱ نفر و اصفهان با ۷ نفر ثبت شده است.

کد خبر 746876

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور