Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:30:53 GMT

بازی رومیزی «سفال‌گر» به زودی تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۷۳۵

بازی رومیزی «سفال‌گر» به زودی تولید می‌شود

بازی رومیزی «سفال‌گر» محصول جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی تولید می‌شود.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در راستای سیاست‌های حمایتی کانون از حوزه اسباب‌بازی، بازی رومیزی «سفال‌گر» از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری نشر هوپا تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرگرمی از سری طرح‌های ارایه شده در دومین رویداد ملی ایده‌آزاد است که امیر اردشیری‌لردجانی، وحید اسمعیلی و فاطمه علاء‌الدین آن را طراحی کرده‌اند.
بر اساس این خبر، در بازی «سفال‌گر» بازیکنان در نقش  استادکاران سفال‌گری برای ساخت ظروف سفارش داده شده در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بر همین اساس، با توجه به اینکه سفال‌گری یکی از فعالیت‌های هنری کانون در مراکز فرهنگی هنری است، این سرگرمی می‌تواند پیوست مناسبی برای فعالیت هنر سفال‌گری اعضای نوجوان مراکز کانون و همچنین علاقه‌مندان به این هنر باشد.
این سرگرمی که مناسب گروه‌های سنی ۱۴ سال به بالاست، یکی از بازی‌های مجموعه «میز بازی ایرانی» است که در مرحله تولید قرار دارد و به‌زودی برای مخاطبان و علاقه‌مندان هنر سفال‌گری به بازار عرضه خواهد شد.
کانون از دو سال قبل با هدف تغییر از نقش تصدی گری به تولی گری، در تولید و تکثیر و انتشار برخی محصولات تازه خود از رهگذر همکاری با بخش خصوصی شریک‌های تجاری فرهنگی در هر محصول تعریف کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان نوجوانان آموزش تولید سفال گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم. - اخبار اقتصادی -

علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال 1402 از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است  و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی