Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و هشدار وزارت بهداشت جهانی در این زمینه مسابقات تیراندازی با کمان تا شهریور ماه تعطیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که چهار نفر کاندیدا اعم از بهاالدین تفاخری، سینا خلیق، محمد صادق اصل و بهنام کمالی شرکت کرده بودند بهنام کمالی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان در استان انتخاب شد.

غلامرضا پارسا نائب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در این مراسم اظهار داشت: رئیس جدید هم‌اکنون رسالت خطیر و حساسی بر عهده دارد و برای پیشبرد اهداف مورد نظر باید از نظرات کارشناسان و افراد خبره در این زمینه استفاده کند.

وی بیان کرد: مشارکت و همکاری برای توسعه این رشته ورزشی باید از خود مردم استفاده شود و مسابقاتی چون تیراندازی با کمان که محدودیت سنی ندارد باید در بین همگان توسعه یابد تا بتوانیم در راستای حل مشکلات مربوطه در این زمینه به تمامی اهداف ورزشی خود جامه عمل بپوشانیم.

پارسا بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و هشدار وزارت بهداشت جهانی در این زمینه مسابقات تیراندازی با کمان تا شهریور ماه تعطیل شده و در این بازه زمانی به دنبال تجهیز سایت تیر و کمان، خوابگاه فدراسیون و تأمین زیرساخت‌های لازم هستیم.

مستند "بانوی کماندار" را از رادیو بشنوید

باقری: روز "استقلال" امریکا به روز "شرم" حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شدنامه کلیچدار اوغلو به نخست وزیر عراق: یک ترکمان را وزیر کابینه کنید

 

وی تصریح کرد: علی‌رغم کمبود منابع اعتباری خوشبختانه توانستیم تا حدودی حمایت‌های خود را از این هیئت‌ها داشته باشیم و انتظار می‌رود هیئت استان اردبیل نیز با جذب منابع انسانی در این زمینه آمادگی کامل را داشته باشد.

وی اظهار کرد: 15 استان هم‌اکنون دارای زمین اختصاصی است و سایت مناسبی برای استان اردبیل نیز در نظر گرفته شده تا بتوان اردبیل را به قطب توسعه ورزش‌های کشور در آینده تبدیل کرد که به همین منظور فدراسیون برنامه‌ریزی‌های اساسی را مبنای کار قرار داده است.

نائب رئیس فراسیون تیراندازی با کمان  تصریح کرد: نگاه سلیقه‌ای به این حوزه‌ نباید راه پیدا کند و باید گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود تا بتوانیم جریان ورزشی را محرک‌سازی کرده و موانع موجود را از سر راه برداریم.

پارسا افزود: استفاده از ظرفیت ورزشکاران باید برای توسعه این ورزشی مورد توجه واقع شود و از خدمات ارائه شده توسط فدراسیون نهایت استفاده باید برده شود تا خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم.


رشته تیراندازی با کمان در اردبیل نیازمند همه‌جانبه فدراسیون است

در ادامه سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم بیان کرد:  رشته ورزشی تیراندازی با کمان به عنوان یکی از ورزش‌های پرطرفدار در بین مردم استان است که با جلب مخاطب به این رشته ورزشی می‌توان آینده روشنی را برای آن امیدوار شد.

وی تصریح کرد: انتظار از رئیس هیئت جدید استان این است که برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان را به سمت محلات ببرد و برای توسعه آن از ظرفیت ورزشکاران و افراد کاردان بهره‌گیری کند.

انوشیروانی برگزاری مجمع سالانه حائز اهمیت برشمرد و گفت: همگانی‌سازی این رشته ورزشی در اولویت اساسی باید قرار گیرد و در این زمینه حمایت همه جانبه فدراسیون یک امر مهم و اساسی برای توسعه این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: باید با همکاری و وحدت قدم‌های اساسی برای رشد این رشته ورزشی برداریم و برای پیشبرد اهداف مورد نظر برای دستیابی به اعتلای واقعی و پیشرفت همه جانبه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.


​​​​​​​اتاق فکر توسعه رشته تیراندازی با کمان در اردبیل تشکیل شود

بهنام کمالی، رئیس هیئت تیراندازی با کمان در استان اردبیل در ادامه با اشاره به عملکرد اقدامات انجام یافته در آینده گزارشی ارائه کرد و گفت: در این زمینه ارائه تسهیلات حمایتی برای توسعه این رشته ورزشی را در دستور کار قرار داریم که همکاری‌ با دستگاه‌های مربوطه حائز اهمیت است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های مربیگری درجه 2، جذب حمایت‌های مالی، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش و نیاز تشکیل اتاق فکر برای هم‌افزایی حائز اهمیت است.

کمالی تصریح کرد: درراستای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش نیازمند تامین آکادمی این رشته ورزشی هستیم و باید با تعامل و رایزنی با دانشگاه‌ها از ظرفیت دانشگاهیان نیز در این زمینه بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: در تلاش برای برگزاری میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی در سطح استان خواهیم بود و برای رسیدن به نقطه اوج باید همکاری و مشارکت با هیئت‌های شهرستان‌ها در حال افزایش باشد و زیرساخت‌های حمایتی لازم را با کمک همدیگر فراهم کنیم.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT7 بیشتر بخوانید... مستند "بانوی کماندار" را از رادیو بشنوید باقری: روز "استقلال" امریکا به روز "شرم" حاکمان و حاکمیت این رژیم تبدیل شد نامه کلیچدار اوغلو به نخست وزیر عراق: یک ترکمان را وزیر کابینه کنید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان رشته ورزشی برای توسعه استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نقی‌پور اظهار کرد: برای اولین بار در سطح کشور رقابت‌های هندپلو در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی استخر شهرداری ارومیه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این مسابقات که به صورت دوستانه و بین استخرهای شهر ارومیه برگزار خواهد شد، در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال انجام می‌شود.

نقی‌پور ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات هندپلو که ورزشی شاد و نوین در سراسر کشور است می‌توانند به استخر شهرداری ارومیه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقات روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین