Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:04:15 GMT

دستگیری رمال فالگیر با اخاذی ۵ میلیاردی در اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۴۸۴۲

دستگیری رمال فالگیر با اخاذی ۵ میلیاردی در اشنویه

ایسنا/آذربایجان غربی رمال فالگیر با اخاذی ۵ میلیاردی دراشنویه دستگیر شد.

سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی درگفت و گو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی درامر رمالی وفالگیری وترویج خرافه گرایی درسطح شهرستان اشنویه بررسی وموضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد :ماموران پلیس اگاهی شهرستان اشنویه پس از هماهنگی با مقامات قضایی، تحقیقات خودرا در محل زندگی فرد اغاز ومتوجه شدند که وی با استفاده از ساده لوحی افراد اقدام به خرافه گری ، رمالی وفالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری ، گرفتاری، مشکلات خانودگی ،بخت گشایی، بچه دار شدن به اخاذی ۵ میلیارد ریالی اعتراف کرد ودر نهایت متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان